Donkervoort خودروساز گمنام آلمانی از قدرتمندترین خودرو خیابانی رونمایی کرد

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: سازنده خودروهای بوتیکی آلمانی Donkervoort از جدیدترین محصول خود بانام D8 GTO-RS رونمایی کرده است که بر روی خط باریک بین خودروهای مخصوص مسابقه و خیابانی در حال حرکت است.

خودرو RS بر اساس معماری استاندارد D8 GTO بناشده است که یکی از منحصربه‌فردترین خودروهای خیابانی در اروپا است که از یک موتور توربوشارژ 2.5 لیتری آئودی پنج سیلندر که از فناوری اختصاصی بوش برای قدرت و شتاب بیشتر بهر برده است استفاده می‌کند.

donkervoort-d8-gto-rs-1-970

سایر مشخصات فنی و تکنیکی این خودرو هنوز به‌صورت رسمی اعلام‌نشده است و در ضمن دان کرورت از یک سیستم ترمز جدید برای این خودرو برای حفظ قدرت بیشتر این مدل رونمایی کرده است و در ضمن در سیستم تعلیق خودرو تجدیدنظر کلی صورت گرفته است تا در قیاس با مدل استاندارد شاهد یک نسخه سریع‌تر باشیم تا سریع‌ترین محصول ساخته‌شده در تاریخ این شرکت را شاهد باشیم.

donkervoort-d8-gto-rs-3-970

جلوپنجره‌های مشبک به همراه چراغ جلوهای LED و کانال‌های عظیم برای ورود هوا به همراه صندلی‌هایی با چرم الکانترا یک مجموعه دل‌چسب را برای خریداران خود رقم‌زده است.

donkervoort-d8-gto-rs-4-970

این خودرو که تنها در اروپا و در اواخر تابستان به فروش خواهد رسید دارای شمار تنها 40 عددی خواهد بود که نیمی از آن در حال حاضر پیش‌فروش شده است و شروع قیمت‌گذاری نیز از 151 تا 173 هزار یورو خواهد بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.