فولکس واگن از نسل جدید Touareg در نمایشگاه پکن 2016 رونمایی میکند

هر چند فولکس واگن از انتشار هر گونه اطلاعات خودداری کرده است به نظر می رسد که این مدل مفهومی یک پیش نمایش از نسل بعدی Touareg است که در سال آینده روانه بازار خواهد شد.

فولکس واگن

سیستم انتقال قدرت این خودرو هیبریدی بوده و دارای قدرت پیشرانه 381 اسب بخاری و گشتاور 516 پوند بر فوت است که قادر است در حالت تمام الکتریکی تا مسافت 50 مایل را طی کند و به صورت ترکیبی نیز مصرف سوختی در حدود 94 مایل در هر گالن دارد.

این خودرو مقرون به صرفه دارای شتاب صفر تا صد در 6 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز بالای 139 مایل در ساعت است که بدین ترتیب نسل بعدی این خودرو هم سریع تر و هم کارآمدتر از خودرو فعلی خواهد بود.

همچنین به احتمال زیاد یک سیستم درون خودرویی جدید و پیشرفته با یک صفحه نمایش شیشه ای و منحنی با یک فضای به شدت دیجیتالی در داخل کابین روبرو خواهیم بود.

فولکس واگن

در یک نگاه کلی، فلسفه طراحی جدید دارای پلت فرم بزرگتر با چراغ و خطوط زاویه ای یکی از نخستین محصولات پلتفرم جدید خودروساز آلمانی است.

حتی در نسل اول توراِگ، فولکس‌واگن نسخهٔ تولید محدودی از آن‌را با پیشرانهٔ 6 لیتری W12 بنزینی عرضه نمود که 450 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور داشت. نسل اول در سال 2007 فیس‌لیفت شد تا اینکه نسل دوم در سال 2011 و بازهم مثل گذشته با پلت‌فرم مشترکی با پورشه کاین و آئودی Q7 معرفی گردید. در این نسل اما از موتورهای بزرگ 10 سیلندر و 12 سیلندر دیزلی و بنزینی خبری نبود به‌گونه‌ای که قوی‌ترین موتور بنزینی این نسل نمونه‌ای 4.2 لیتری V8 با 360 اسب بخار قدرت و قوی‌ترین موتور دیزلی یک واحد 4.1 لیتری V8 با 340 اسب بخار قدرت بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.