تویوتا با کانسپت جدید خود تصور شما در مورد خودروهای آینده را تغییر می دهد

این خودرو مفهومی کانسپت uBox حاصل همکاری دو ساله با طراحان تویوتا در بخش آمریکای شمالی با دانش آموزان فارغ التحصیل بوده است که به نوعی نگاه خریداران آینده خودرو را دچار تجدید نظر کرده است.

این خودرو دارای یک طراحی بیرونی ضخیم به همراه یک فضای داخلی چند منظوره است که می تواند با مرتب سازی دوباره به فعالیت های مختلف کار یا کسب و کار حتی به حمل اشیای بزرگ مبادرت کنید و در طبقه پایین کابین حتی به شما اجازه می دهد تا پیکر بندی مجدد نموده و یک فضای تو در تو ایجاد کنید.

تویوتا

برای بیشتر خلاقانه ترین این پروژه، دانشجویان می توانند حتی طرح های خود را به صورت 3 بعدی چاپ نموده و ایده های خود را از طریق یک جامعه آنلاین به اشتراک بگذارند.

تویوتا

پل ونهاون رئیس این تیم تحقیقاتی در این مورد می گوید:” تیم مدیریت تویوتا به طور مداوم در حال توجیه طراحی و مهندسی تصمیمات بر اساس اصل نام تجاری است و مشتریان در دنیای واقعی می توانند آینده را در آغوش بکشند”.

ساخت uBox حاصل یک پروژه منحصر به فرد به نام Deep Orange بوده و تویوتا معتقد است که با سرمایه‌گذاری مناسب بر روی ایده دانشجویان و استفاده از آنها، می‌توان به توسعه و انجام مطالعاتی درباره بازار، طراحی، مهندسی و ساخت خودروها پرداخت.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.