برترین محصولات نمایشگاه خودرو نیویورک 2016

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: نمایشگاه خودرو نیویورک کار سختی در پیش روی دارد زیرا نخستین نمایشگاه بعد از رویداد بسیار معتبر نمایشگاه خودرو ژنو است که در سوئیس بوگاتی و لامبورگینی با محصولات ویژه خود وارد بازی شده بودند ولی به‌هرحال این نمایشگاه نیز دارای محصولات ویژه‌ای بود که به 5 رونمایی و محصول برتر این نمایشگاه اشاره می‌کنیم.

Mazda MX-5 Miata RF

بدون شک مقام برترین رونمایی و معرفی در نمایشگاه خودرو نیویورک را باید به Mazda MX-5 Miata RF اختصاص بدهیم که پسوند RF  در انتهای آن به معنی جمع شدنی سریع است.

با یک نگاه به آن می‌توان زیبایی را مشاهده کرد که بسیاری از بازدیدکنندگان نیز چنین نظری داشتند و به‌طور یقین جالب‌ترین خودرو نمایشگاه خودرو نیویورک است.

در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر باقدرت پیشرانه 155 اسب بخاری و گشتاور 148 پوند بر ف.وت هستیم که به‌صورت پیش‌خرید از تابستان سال جاری میلادی قابل‌دسترس خواهد بود.


2017-Chevrolet-Camaro-ZL1-M

Chevrolet Camaro ZL1

شورلت بازگشت شکوهمندی با مدل قدرتمند Camaro ZL1 داشته است که در زیر هود خود دارای یک موتور سوپر شارژ V8 همانند Corvette Z06 و Cadillac CTS-V است که بدین معنی است که با یک خودرو قدرتمند عضلانی و سریع روبرو هستیم.

این خودرو عضلانی دارای قدرت پیشرانه 640 اسب بخاری و گشتاور 640 پوند بر فوت است که با یک طراحی هجومی در نمای جلو همراه شده است.

در ضمن این خودرو دارای پکیج‌های قدرتمندتری نیز است تا پیش از پیش سریع‌تر باشد.


genesis-new-york-concept-li

Genesis New York Concept

مدل کانسپت و مفهومی Genesis New York Concept در حقیقت برای رقابت با سری 3 بی.ام.دبلیو تدارک دیده‌شده است که به‌طورکلی یک سری جدید پرمیوم هیوندای هست.

در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ باقدرت پیشرانه 245 اسب بخاری هستیم که با یک طراحی بدنه رؤیایی و طراحی داخل اتاقک منحصربه‌فرد همراه شده است.

در ضمن خودروساز کره‌ای اعلام کرده است که یک مدل هیبریدی سدان نیز از سوی این شرکت بانام G70  به‌زودی رونمایی خواهد شد.


2017-Nissan-GT-R

Nissan GT-R

نسل بعدی سوپر خودرو جی تی آر نیسان در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شده است که به‌صورت کلی دچار تغییر و تحول فراوانی شده است.

همانند تمامی محصولات جدید نیسان، جلوپنجره‌های  V-Motionخودنمایی می‌کند و بر طراحی داخلی اتاقک و همچنین قدرت ان نیز کمی دچار تغییر و تحول شده است که در زیر هود ان شاهد یک موتور 3.8 لیتری V6  هستیم که برای قدرت پیشرانه 565 اسب بخاری و گشتاور 467 پوند بر فوت بهینه‌سازی شده است.


lincoln-navigator-concept-2

Lincoln Navigator Concept

یک خودرو خانوادگی و با فضای مفید بسیار زیاد که باقیمت مناسب خود طرفداران بسیاری از خانواده‌ها را به‌سوی خود جذب نموده است.

در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور 3.5 لیتری V6 باقدرت پیشرانه 400 اسب بخاری هستیم که البته مهم‌ترین غافلگیری ما در مورد این خودرو سیستم باز شدن درب‌های آن همانند سوپرخودروها است که به بیشتر جادار شدن آن کمک فراوانی کرده است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.