نمایشگاه خودرو نیویورک/ رونمایی از Chevrolet Camaro ZL1

خودروساز آمریکایی در نمایشگاه خودرو نیویورک از جدیدترین نسل کامارو رونمایی کرد.

در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور سوپر شارژ V8 هستیم که در ششمین نسل کامارو به کار گرفته‌شده است و همانند آن در کوروت Z06  و کادیلاک CTS-V  نیز به کار گرفته‌شده است و به یک جعبه‌دنده شش سرعته دستی و یا 10 سرعته خودکار جدید متصل شده است که جنرال موتورز وعده داده است دارای بازدهی بسیار بالایی نیز خواهد بود.

2017-Chevrolet-Camaro-ZL1-0

در این کوپه 2+2 این موتور قدرتمند پیشرانه 640 اسب بخاری به همراه گشتاور 640 پوند بر فوت را رقم‌زده است که در مقایسه با آخرین نسل ZL1  شاهد افزایش 60 اسب بخاری و گشتاور 80 پوند بر فوت هستیم که همه انرژی لازم برای این خودرو را که تقریباً 200 پوند سبک‌تر است رقم‌زده است.

این خودرو که برای کوچه و خیابان و همچنین پیست توسعه‌یافته است دارای ویژگی‌هایی همچون سیستم خنک‌کننده ترمز جلو به همراه ترمزهای برمبو است که به چرخ‌های عظیم 15.35 اینچی کالیبره شده است.

به‌صورت طبیعی شاهد یک ظاهر دوباره طراحی‌شده و به مقدار زیادی پرخاشگرانه نسبت به کامارو استاندارد هستیم که از آن جمله می‌توان به یک شکاف بزرگ در جلو به همراه گلگیرهای بزرگ‌تر و یک اسپویلر عقب منحصربه‌فرد، ZL1  را به یک خودرو عضلانی جذاب تبدیل کرده است.

2017-Chevrolet-Camaro-ZL1-0

سایر تجهیزات استاندارد در این مدل کامارو شامل یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی به همراه سیستم کنترل سواری الکترونیکی به همراه سیستم تنظیم کشش و حالت انتخابی رانندگی و… است.

مارک رویس معاون اجرایی جنرال موتورز در این مورد می‌گوید:” ما این خودرو را واقعاً سریع و جذاب توسعه و تولید کردیم”.

در داخل اتاقک نیز صندلی‌های  Recaro به‌صورت استاندارد به همراه ترکیب رنگ جذاب به چشم می‌خورد و در ضمن یک سیستم جالب رکوردهای شمارا نیز ضبط می‌کند.

این خودرو در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد و در آن زمان قیمت‌گذاری آن نیز مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.