در نمایشگاه ژنو 2016 منتظر چه محصولاتی هستیم؟

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: نمایشگاه خودرو ژنو 2016 بدون شک بزرگترین نمایشگاه خودرو در جهان است و متاسفانه ما در عصری زندگی می کنیم که اینترنت نقش بزرگتری در رونمایی از خودروها پیش از رونمایی رسمی دارد به طوریکه بسیاری از خودروسازان در حال حاضر زودتر از برگزاری نمایشگاه به ارائه و معرفی محصولات خود می پردازند.
البته این بدان معنا نیست که برخی دیگر هنوز کاری انجام نداده اند و از همین روی اقدام به معرفی برخی از مهم ترین وسایل نقلیه به نمایش درآمده در این نمایشگاه خواهیم انداخت که به طور یقین بسیاری منتظر رونمایی رسمی از آنان هستند.

toyota-production-c-hr-teaser-1
10. Toyota C-HR
در نمایشگاه خودرو که در آن معمولا خودروهای لوکس و عجیب و غریب خودنمایی می کنند ممکن است شما از دیدن کراس اوور Toyota C-HR شگفت زده شوید زیرا این مدل کانسپت دارای طراحی بسیار نوآورانه بود که تویوتا ریسک پذیری بالایی را قبول کرده و از سبک سنتی فاصله گرفته است و به نظر می رسد این ریسک تویوتا بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.


honda-civic-hatchback-teaser
9. Honda Civic Hatchback
جدیدترین مدل سدان هوندا سیویک یکی از بزرگترین برندهای خودرو در جهان بوده است که سالیلن متمادی به عنوان برترین خودرو انتخاب شده است و بعد از رونمایی از کوپه سیویک در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2015، خودروساز ژاپنی یک نسخه کاملا تهاجمی را در پوشش یک سدان مدرن روانه بازار و نمایشگاه خواهد کرد.


maserati-levante-suv-preview-1
8. Maserati Levante
در یک نقطه، شما تقصیری نخواهید داشت که دیگر اعتقادی به اینکه شاسی بلند مازراتی لوانته به واقعیت تبدیل شوید ندارید زیرا در سال 2003، برند ایتالیایی از مدل کانسپت Kubang رونمایی کرد که از برنامه های این شرکت برای ورود به بازار خودروهای شاسی بلند حکایت داشت.
به هر حال مازراتی پیش از نمایشگاه خودرو ژنو 2016 چندین تصویر از این خودرو منتشر کرد تا بدانیم که دیگر این آرزو به واقعیت بدل شده است.


svr-leaked-web-1499
7. Jaguar F-Type SVR
این سریع ترین خودرو سری جگوار که به تولید رسیده است اولین نمایش رسمی خود را در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 جشن خواهد گرفت که البته مهمترین محصول مرکز تحقیق و توسعه جگوار موسوم به SVO است که دارای شتاب صفر تا صد در 3.5 ثانیه و قدرت پیشرانه 575 اسب بخاری و 516 پوند بر فوت نیروی گشتاور از یک موتور 5.0 لیتری V8 است.


2017-aston-martin-db11-leak-1
6. Aston Martin DB11
تا به حال فقط تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده است تا همانند جیمز باند در ساز و کار جاسوسی باشد ولی به طور یقین ما شاخد رونمایی از DB11 در سوئیس باشیم
به عنوان یک خودرو نسل بعدی آنچیزی که شایع شده است ما شاهد یک مدل اسپرت 5.2 لیتری توربوشارژ V12 با قدرت پیشرانه 600 اسب بخار هستیم که یک ظاهر دوباره طراحی شده همانند DB10 جیمز باند خواهد بود که برای ما جالب خواهد بود که ببینیم که چقدر تحت تاثیر طراحی مدل ولکان از خلاقیت این شرکت بهره گرفته شده است.


McLaren-570GT
5. McLaren 570GT
این خودرو McLaren P1 نیست، بلکه McLaren 570GT یک سوپرخودرو است که بر عملگرایی متمرکز شده است و مشتاق به دیدن این خودرو در نمایشگاه ژنو هستیم تا ببینیم چقدر عملگرایی دارد.
خودروساز بریتانیایی ادعا کرده است که این خودرو قابلیت استفاده روزانه را دارد که در زیر هود خود دارای یک موتور 3.8 لیتری توربودوگانه V8همانند دیگر مدل های مک لارن است و در کنار آن دارای قدرت پیشرانه 562 اسب بخاری با وزنی در حدود 2976 پوند است.
در ضمن این سوپرخودرو دارای یک فضای ذخیره سازی 7.7 فوت مکعبی در پشت صندلی های جلو است که توسط یک ظرف شیشه ای قابل دسترسی است.


Koenigsegg-Regera
4. Koenigsegg Regera
شرکت Koenigsegg در واقع یک مجموعه 3 خودرویی را در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 به نمایش خواهد گذاشت که البته ما مطمئن نیستیم که کدامیک بیشتر ما را هیجان زده خواهد کرد.
یکی از مناسبت ترین محصولات این شرکت مدل REGERA است زیرا مدل کانسپت این شرکت که در سال گذشته به نمایش درآمد بسیار جالب و منحصر به فرد بود که به نوعی یک محصول بین سوپرخودروها و ابر خودروها است که کوئنیگزگ ادعا می کند که REGERA یک مگاخودرو با قدرت پیشرانه 1500 اسب بخاری است و برای ما بسیار جالب خواهد بود تا تغییرات این خودرو را از مدل کانسپت تا مدل مفهومی ببینیم که خودروساز سوئدی تعداد این تغییرات را بیش از 3000 هزار مورد اعلام کرده است.


Pagani Huayra BC
3. Pagani Huayra BC
چه کسی یک پاگانی را دوست ندارد، یک مدل داغ و دوست داشتنی مانند Huayra که یک نسخه قدرتمند از آن در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 رونمایی هخواهد کرد که این هایپرخودرو قرار است تا رقیب سرسختی برای LaFerrari و McLaren P1 باشد.
این خودرو دارای تیراژ تنها 20 عددی خواهد بود که بدین ترتیب Pagani Huayra BC دارای قدرت پیشرانه 789 اسب بخار و گشتاور 811 پوند بر فوت است که از یک موتور 6.0 لیتری توربودوگانه V12 از AMG حاصل شده است که بر طبق شایعات تمامی نسخه های آن به فروش رسیده است.


lamborghini-centenario-design-patent
2. Lamborghini Centenario
شایعات حکایت از یک مدل خاص لامبورگینی به مناسبت 100 سالگی تولد بنیانگذار شرکت فرجیو لامبورگینی از سال گذشته دهان به دهان چرخیده است که البته طبق گزارشات به مشتریان بالقوه خاص اختصاص داده شده است.
این خودرو رویایی دارای قدرت پیشرانه 759 اسب بخاری به همراه یک سیستم تمام دیسک چرخ است که البته دارای تیراژ تنها 20 عددی است و تنها تصاویر منتشر شده از آن نیز برای وب سایت Europe OHIM است که به بیرون درز پیدا کرده است و در نهایت در هفته آینده رونمایی رسمی در ژنو 2016 خواهد شد.


Bugatti-Chiron-Spy-Photo
1. Bugatti Chiron
همه ما به خوبی در مورد بوگاتی ویرون می دانیم که بازار سوپرخودروها را تسخیر کرده است و حالا خودروساز فرانسوی بوگاتی در پی یک جانشین شایسته برای آن است که نام آنرا به احتمال زیاد با نام Chiron معرفی خواهد کرد که نام راننده بوگاتی لوئی چیرون راننده ماشین مسابقه بوگاتی است که تقریبا هر جایزه بزرگ بین 1920 تا 1930 را به دست آورد.
هر چند تاکنون تصاویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده است ولی بوگاتی آنرا قویترین، سریع ترین ، لوکس ترین و منحصر به فرد ترین سوپرخودرو اسپرت معرفی کرده است که تامین انرژی آن از یک موتور 12 سیلندر 8.0 لیتری توربوشارژ چهارگانه که انرا به قدرتمندترین خودرو اسپرت در جهان تبدیل خواهد کرد که دارای قدرت پیشرانه 1500 اسب بخاری برابر با Koenigsegg Regera است.
به هر حال باید منتظر نمایشگاه خودرو ژنو 2016 بمانیم تا یک نمایش زیبا و دلنشین از جدیدترین سوپرخودروها و خودروهای عجیب و غریب در پیشاپیش کوه های آلپ داشته باشیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.