تویوتا کراس اوور C-HR را بر روی خط تولید قرار می دهد

شاخه اروپای تویوتا به صورت رسمی اعلام کرد که این برند ژاپنی قصد تولید کراس اوور C-HR را دارد.
نسخه تولیدی این کراس اوور دوست داشتنی در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 رونمایی شد که در کارخانه تویوتا موتور در ساکاریا ترکیه تولید شده است.
این مدل دارای نسل جدید موتورهای هیبریدی خواهد بود که در مرکز طراحی موتور در ولز بریتانیا طراحی و توسعه یافته است.
هر چند هنوز در باره عرضه این خودرو در آمریکای شمالی اخباری منتشر نشده است ولی به نظر نمی رسد برای عرضه این خودرو در بازار گسترده جهانی مشکل خاصی وجود داشته باشد.
مدل مفهومی مذکور نیز در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2015 تحت برند سیون رونمایی شد که شاید با برند سیون ما این مدل را در آمریکای شمالی شاهد باشیم که بلطبع جزو سبد تویوتا قرار خواهد گرفت.

گر در نگاه اول نتوانسته‌اید دو در اضافی عقب را تشخیص دهید، این موضوع به دستگیره‌های درها برمی‌گردد که در ستون سوم بدنه خودرو پنهان شده‌اند. با این وجود، نسخه جدید این کانسپت به مراتب اهلی‌تر از نسخه اولیه به نظر می‌رسد؛ این موضوع را می‌توان در رنگ‌آمیزی معتدل‌تر خاکستری بدنه، چرخ‌های کوچکتر و طرح‌های واقع‌گرایانه‌تر چراغ‌های جلو و عقب تشخیص داد. البته هنوز با طرح تهاجمی گلگیر چرخ‌ها و جلوبندی و همین‌طور، خطوط برجسته و شیب خط سقف، حال و هوای قبلی خود را حفظ کرده است. در حالت کلی، C-HR با ارتفاع بلند، جلو‌بندی تهاجمی و خطوط کج طراحی عقب، ما را به یاد نیسان جوک می‌اندازد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.