ب.ام.و از Alpina B7 xDrive به صورت رسمی رونمایی کرد

ب.ام.و  به صورت رسمی از سری جدید 2017 BMW Alpina B7 xDrive رونمایی کرد.
این سری که از ماه سپتامبر در نمایندگی های فروش آماده عرضه اشت در زیر هود خود دارای یک موتور 4.4 لیتری توربودوگانه V8 اسپرت با قدرت پیشرانه 600 اسب بخار و گشتاور 590 پوند بر فوت است.
در نتیجه این سدان لوکس با بازدهی بالا دارای شتاب صفر تا صد در 3.6 ثانیه است که در حدود 0.8 ثانیه سریع تر از نسخه استاندارد خود است و حداکثر سرعت آن نیز بالای 310 کیلومتر در ساعت است.
این سیستم پیشرانه از نسل جدید هشت سرعته اتوماتیک به همراه Alpina Switch-Tronic بهره می برد که راننده می تواند بین حالت اسپرت، اتوماتیک و دستی حالت دلخواه خود را برای بهره بردن از بالاترین لذت رانندگی انتخاب کنید.
از ویژگی های بارز این فناوری، یک سیستم تعلیق دومحوره است که می تواند حداکثر ارتفاع سواری از از محدوده 1.6 اینچی فعلی تغییر کند و در سرعت های بالا این سیستم قادر خواهد بود تا با ایجاد منرکز ثقل ایین چابکی و ثبات را تضمین کرده و با افزایش سرعت به طور اتوماتیک این مقدار تغییر کند.
به هر حال این برای اولین بار است که BMW Alpina B7 xDrive با ویژگی هایی همچون سیستم فرمان فعال عرضه می شود که ترکیبی از یک سیستم فرمان الکتریکی با نسبت متغیر در محور جلو و فرمان فعال در محور عقب است به طوریکه امکان مانور بالایی را به چرخ های خودرو می دهد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.