مرسدس بنز در تدارک یک رقیب قدرتمند برای Audi Allroad

خودروساز آلمانی مرسدس بنز در تدارک یک مدل کراس اوور واگن برای رقابت با خودرو دوست داشتنی Audi Allroad است.

2017-Mercedes-Benz-E-Class-Front-01
این مدل که تاحدودی به مدل مفهومی Audi allroad Quattro شبیه است یک مدل کاملا جدید از سوی خودروساز آلمانی است که دارای نام تجاری All-Terrain است و بر اساس معماری E-Class wagonبنا شده است که البته عناصر و فاکتورهایی از GLE نیز به عاریت گرفته است.
به طور طبیعی این خودرو با سیستم 4MATIC تمام محور عرضه شده است که به احتمال فراوان دارای ویژگی جدید مرسدس بنز با نام AirMatic است.
به احتمال زیاد این خودرو در سال 2017 و تا قبل از ماه ژوئن آماده فروش خواهد بود.

نسل اول آئودی آلرود در سال 1999 معرفی شد. این خودرو مجهز به سیستم تعلیق بادی پیشرفته که ارتفاع خودرو را افزایش می‌داد و رینگ‌ها بزرگ‌تر با لاستیک‌های All Terrain (لاستیک‌هایی که هم برای جاده‌های ناهموار و آفرود مناسب‌اند و هم برای رانندگی در جاده‌های صاف و آسفالت) شده بود. بعلاوه پوششی روی رکاب و بچه گلگیرهای بدون رنگ نیز بر روی آن نصب‌شده بودند. سپرها نیز بدون رنگ بوده و ضربه‌گیرهایی در زیر آن‌ها نصب‌شده بود.

آئودی آلرود پسوند کواترو را به همراه نام خود داشت و این یعنی در تمام نسخه‌های آن مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک دائمی کواتروی آئودی بودند. سیستم تعلیق بادی آن می‌توانست ارتفاع خودرو را تا 20.8 سانتیمتر از سطح زمین افزایش دهد درحالی‌که در صورت نیاز امکان کاهش ارتفاع تا تنها 14 سانتیمتر از سطح زمین هم وجود داشت. همزمان با کاهش ارتفاع، مجموعهٔ تعلیق سفت‌تر و اسپرت تر می‌شد که در این صورت سواری آلرود بسیار شبیه به A6 آوانت با سیستم تعلیق اسپرت می‌شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.