سایپا از تکنولوژی جدید در طراحی ساینا بهره میگیرد

گروه خودروسازی سایپا در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان خود در تولید خودرو ساینا اقدام به دریافت استاندارد غیر اجباری تست عابر پیاده کرده است.

SAINA
این تست با توجه به اینکه در حدود 40 درصد مرگ و میرها در تصادفات خودرویی مربوط به عابر پیاده می باشد از اهمیت خاصی برخوردار است و طراحی این خودرو به نحوی بوده که در تصادفات احتمالی، سر عابر به خودرو برخورد نکند.
علاوه بر این گروه خودروسازی سایپا در طراحی و تولید این خودرو با بررسی جوانب مختلف سعی کرده که عوامل ارگونومیکی را خیلی بیشتر از گذشته در نظر بگیرد و بر همین اساس صندلی های این خودرو بر اساس استاندارد خاص و ارگونومیک ساخته شده است همچنین دسترسی آسان به تجهیزات داخلی از دیگر مواردی است که در طراحی این خودرو مد نظر قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش ساینا حاصل تلاش و خلاقیت مهندسان و متخصصان گروه خودروسازی سایپا می باشد که توانسته است از جنبه های ظاهری، فنی و ایمنی در سطح کلاس خود، خواسته ها و انتظارات مشتریان را در رنج قیمتی متوسط برآورده کند.
امکانات ایمنی و رفاهی ساینا مناسب و مطلوب می باشد که همواره سرنشینان می توانند در زمان رانندگی با آسایش و امنیت خاطر طی مسیر کنند و لذت رانندگی را حس کنند.
ساینا به لحاظ فنی مجهز به سیستم پیشرفته ترمز (ای بی اس) و (ای بی دی) است و دارای ۲ ایربگ سرنشینان جلو و سیستم ضد سرقت ایموبلایزر می باشد و همه امکانات به روز شده در خصوص آینه ها، صفحه نمایش، سنسور پارک دنده عقب (در مدل لوکس) در آن دیده شده است.
ساینا با کمربند ایمنی قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، نمایش دمای محیط بیرون، قفل مرکزی، قفل ایمنی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (در مدل لوکس) دارای کابینی مطمئن برای سرنشینان است، علاوه بر این ساینا دارای استاندارد یورو 4 است و مجهز به سامانه نگهدارنده صندلی کودک نیز می باشد.
از دیگر ویژگی های ساینا می توان به مصرف سوخت ساینا در سیکل ترکیبی ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اشاره کرد که این خودرو را در رده ی خودروهای کم مصرف قرار داده و این موارد قطعا رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.