برترین مدل های مفهومی CES2016

با اینکه نمایشگاه خودرو دیترویت چندی است که به پایان رسیده است ولی هنوز انچنان که باید و شاید در مورد مدل های مفهومی که در نمایشگاه CES2016 در پیش روی بازدید کنندگان قرار گرفت سخنی به میان نیامده است.
به هر حال نمی توان منکر شد که دیگر CES تبدیل به یک رقیب تمام عیار برای نمایشگاه های خودرو در سراسر جهان شده است که خودروسازان سراسر جهان فناوری های برتر خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.
با هم نگاهی کوتاه به برترین و شگفت آورترین محصولات به نمایش درآمده در CES2015 می کنیم.

BMW-i_Vision_Future_Interaction_Concept_2016_800x600_wallpaper_01
BMW i Vision Future Interaction Concept
مدل جالب و دوست داشتنی مفهومی BMW i8 دارای یک پلتفرم نوآورانه از سوی خودروساز آلمانی است که تمامی اجزای آن دارای فناوری های بروز و هوشمند است.
تمامی آینه ها با دوربین جایگزین شده تا یک تصویر زنده ویدیویی به کاربران ارسال کند و سیستم هوشمند درون خودرویی نیز به وسیله ژست های حرکتی و فرمان های صوتی قابل کنترل است و البته سیستم رانندگی خودرو نیز تا حدی مستقل است.


2016_volkswagen_budd_e_concept-HD
Volkswagen BUDD-E Concept
خودرو فولکس واگن BUDD-E یک نگاه مدرن به مدل آیکونیک Type 2 است که در یک بسته بندی کامل از فناوری های مدرن مورد بهره برداری گرفته است که البته دارای یک پلتفرم جدید است که در تمامی محصولات جدید فولکس واگن الکتریکی از آن بهره گرفته خواهد شد.


Faraday-Future-FFZERO1-Exterior-Render-feature-1
th FFZERO1
این خودرو مسابقه ای با طراحی دیوانه کننده خود، به دنبال این است که روزی به دنیای خودروهای واقعی پابگذارد و در همین راستا از فناوری های مدرن خود یک پیش نمایش برای بازدید عموم آماده نموده است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.