استفاده از توئیتر در روند توسعه پیکاپ تسلا !

به گزارش خودروبرتر ، حالا الون ماسک تصمیم گرفته است تا ایده‌ خود را با فالوئرهای خود به اشتراک گذارد و ایده او ایجاد یک خط تولید جدید کامیونت‌های پیکاپ تسلا برای پیوستن به سبد محصولات خود همچون مدل اس، مدل 3، مدل ایکس و مدل‌های پیشرفته دیگر است.

الون ماسک از فالوئرهایش با عنوان چه چیزی دوست داری تا در پیکاپ تسلا مشاهده کنی خواست تا ایده‌های خود را در این زمینه به اشتراک‌گذارند.

در مدت فقط 16 ساعت در حدود 22 هزار پاسخ برای ماسک ارسال شد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت بود از اینکه این امیون دارای سیستم موتور دوگانه با گشتاور بسیار بالا باشد که به‌صورت کاملاً پویا با مقدار بار خود را تنظیم می‌کند و سیستم تعلیق نیز به‌صورت دستی قابل تنظیم خواهد بود که در هنگام تخلیه و بارگیری دارای راحت‌ترین حالت ممکن باشد.

البته در سال 2017 میلادی بود که ایده ساخت یک کامیون تسلا از سوی ماسک مطرح شد که یک کامیون وانت است که می‌تواند یک کامیون وانت را حمل کند و حالا ماسک در حال گسترش و کامل‌تر کردن ایده خود بود.

این کامیون دارای ظرفیت 6 نفر خواهد بود و با فضای بیشتر داخل اتاقک به خاطر سیستم نیروگاهی باتری با یک‌بار شارژ قادر به طی مسافتی در حدود خواهد بود.

در ضمن این کامیون به‌عنوان یک نیروگاه همراه نیز قابل بهره‌گیری خواهد بود به‌طوری‌که می‌تواند قدرت خروجی 240 واتی را در تمامی روز در اختیار کاربران خود بدون هیچ‌گونه ژنراتوری قرار دهد.

به‌هرحال ما اطلاعات بیشتری از این کامیون پیکاپ در اختیار نداریم و نمی‌دانیم که قرار است همانند فورد F-150 و شورلت سیلورادو بزرگ باشد یا همانند محصولات نیسان و مرسدس کلاس ایکس دارای سایز میانی باشد اخباری در دسترس نداریم.

به نظر می‌رسد گسترش ایده‌های الون ماسک را پایانی بر این میلیاردر نیست و دیگر توئیتر محملی برای یافتن ایده‌های ناب برای تسلا موتورز خواهد بود.

منبع تاپ گیر
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.