طرح «ایران‌خودروی فردا» برای جذب نخبگان به اجرا در می‌آید

به گزارش خودروبرتر، مهندس هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مورد طرح ایران‌خودروی فردا  گفت: بدون شک جوانان تحصیل‌کرده نخبه ایران می‌توانند بر پیچیده‌ترین فناوری روز مدیریت کنند.

وی با اشاره به هفته جوان و برنامه‌ریزی برای این قشر پرتلاش و توانمند تأکید کرد: طرح «ایران‌خودروی فردا» باهدف جذب و پرورش جوانان تحصیل‌کرده نخبه در کل زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران‌خودرو به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو مهم‌ترین اهداف این طرح را ایجاد بستر و فرصت مناسب برای رشد و شکوفایی نیروی تحصیل‌کرده جوان نخبه کشور و ایجاد پشتوانه عظیمی از نیروی انسانی متخصص برای صنعت خودرو و صنایع وابسته دانست و اظهار کرد: افزایش پویایی و خلاقیت در بخش‌های مختلف زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران‌خودرو و احیای امید در نسل جوان تحصیل‌کرده کشور از دیگر اهداف طرح ایران‌خودرو فردا است.

یکه زارع با اشاره به ارتقای صنعت خودرو و برند ایران‌خودرو در سطح جهانی و تقویت روحیه امید در نسل جوان نخبه کشور افزود: طرح «ایران‌خودروی فردا» می‌تواند از مهاجرت نیروی تحصیل‌کرده و جوان کشور جلوگیری کند.

وی ادامه داد: در طرح «ایران خودروی فردا» که جزئیات کامل آن به‌زودی اعلام خواهد شد، حدود ۲۵۰ تا سیصد نفر از جوانان تحصیل‌کرده نخبه کشور جذب می‌شوند که این امر می‌تواند به تربیت مدیران آینده صنعت خودرو کشور کمک کند و باعث نهادینه شدن شایسته‌سالاری در این صنعت شود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.