فروش اعتباری ایران خودرو با قیمت قطعی از امروز آغاز شد

به گزارش خودروبرتر، مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو گفت: پس از استقبال مشتریان از طرح فروش فوری محصولات ایران‌خودرو و در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان به خودروهای ایرانی، طرح فروش اعتباری ایران خودرو را از امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌ماه آغاز می‌کند و این روش فروش تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

خان کرمی خاطرنشان کرد: علیرغم تغییرات اخیر نرخ ارز و به جهت جلوگیری از کاهش قدرت خرید مشتریان، فروش اعتباری ایران‌خودرو باقیمت‌های قطعی و بدون افزایش قیمت خودرو نسبت به سال 96 توسط این شرکت صورت می‌گیرد.

جزئیات طرح فروش اعتباری ایران خودرو به صورت قطعی

وی افزود: خودروهای این طرح پژو 405 بنزینی و دوگانه‌سوز، پژو 206 تیپ 5، 206 صندوقدار وی 8، سمند ال ایکس با موتور ای اف 7 بنزینی و رانای ال ایکس است که با موعد تحویل 30 روزه و با بازپرداخت‌های 12، 18 و 24 ماهه عرضه می‌شوند.

وی تأکید کرد: در طرح فروش اعتباری، افزایش هزینه‌های بیمه و شماره‌گذاری، مطابق تعرفه‌های قانونی از سوی مراجع ذی‌ربط مشمول ثبت‌نام کنندگان می‌شود که این افزایش‌ها مربوط به قیمت خودرو نبوده و به شرکت ایران‌خودرو مرتبط نیست.

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو افزود: متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه بیست و هفتم فروردین‌ماه با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند. همچنین طرح‌های دیگر فروش نیز در هفته آتی ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.