سوپر اسپرت هیبریدی Pininfarina HK GT پرنده فلزی ایتالیا + تصاویر

از دیرباز، جهان خودرو در حال تغییر چشم انداز خود بوده  که این روند باعث می شود که آنچه را که می خواهید از چیزی که می خواهید بخواهید ! و به طور یقین در این چشم انداز شرکت طراح و خودروساز ایتالیایی با محصول جدید خود یک گام بلند رو به جلو برداشته است تا بدین ترتیب  Pininfarina HK GT یک محصول رویایی باشد.

به گزارش خودروبرتر ، این خودرو دو درب برای امکان سوار و پیاده شدن آسان مسافران ، دربهای خود را همانند یک قو به بالا باز میکند که طراحی بسیار جالب و منحصر به فردی دارد.

طبق اظهارات مدیران پینین فارینا هدف از معرفی کانسپت HK GT احیای دوباره ایده گرن توریسمو با استفاده از معماری کلاسیک خودروهای ایتالیایی و در عین حال ارائه هویت ویژه برند هیبرید کینتیک بوده است.

مشخصات فنی Pininfarina HK GT

شاسیPininfarina HK GT از آلومینیوم ساخته شده است، و در  زیر آن شاهد یک  باتری فوق العاده 38 کیلووات ساعتی به همراه چهار موتور داکت مغناطیسی مستقل  دو سرعت انتقال پیدا خواهید کرد.

از جمله نوآوری های Pininfarina HK GT میتوان به سیستم گشتاور در حال چرخش، احیای نیرو از سیستم ترمز  و  ژنراتور میکرو توربین، سلول سوختی هیدروژن و یا احتراق داخلی سنتی اشاره کرد.


مجموع قدرت  خودرو در 800 کیلو وات است تا بدین  ترتیب Pininfarina HK GT  قادر باشد تا شتاب صفر تا صد در تنها 2.7 ثانیه و سرعت بالای 350 کیلومتر در ساعت داشته باشد و در ضمن در حالت خالص الکتریکی دارای حداکثر سرعت 160 کیلومتر در ساعت بوده و با یکبار شارژ قادر به طی مسافت 1000 کیلومتر است که رقم بسیار قابل توجهی است.

اگر شما دوست دارید که خودرو را در حالت مسابقه قرار دهید خودرو به صورت هوشمند خلق  و خوی شما را نیز در این روند قرار میدهد و با قرمز کردن نورپردازی داخل ماشین ، صفحه نمایش نیز اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار می دهد و در هنگامی که خودرو را در حالت معمولی قرار میدهید نورپردازی خودرو به رنگ آرامش آبی تغییر پیدا کرده و تنها اطلاعات استاندارد در اختیار شما قرار میگیرد.

اگر نگاهی به داخل کابین نیز داشته باشیم  تمامی پانل های  خودرو متحرک بوده و صفحه نمایش لمسی بسیار بزرگ و مدرن جلب توجه میکند و البته هیچ کلمه ای در مورد قیمت و مقادیر تولید از سوی پینین فارینا اعلام نشده است ولی نشان دهنده قدرت این برند  با همکاری  با گروه Hybrid Kinetic است.

اگر نگاهی به سابقه این برند داشته باشیم به احتمال بسیار زیاد نیز این خودرو دارای تیراژ بسیار محدود 12 عددی خواهد بود.

 

منبع topgear.com
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.