ولوو در نمایشگاه ژنو از نسل جدید V60 استیشن رونمایی می کند

به گزارش خودروبرتر، در طی چهارسال گذشته ولوو V60 استیشن ، ششمین مدل جدیدی است که از سوی این شرکت که بیشتر به خاطر ساخت خودروهای ایمن شهره است به بازار معرفی شده است که قرار است در نمایشگاه خودرو ژنو به صورت رسمی معرفی شود.

با اینکه فروش استیشن ها در بازار رو به کاهش است ولی به خاطر قانون نانوشته ای که وجود دارد خودروساز لوکسی که بخواهد در بازار جدی گرفته شود باید یک مدل استیشن نیز در سبد محصولات خود داشته باشد.

ولوو بسیار تلاش کرده است که با V60 نشان دهد که استیشن ها نیز میتوانند جذاب و چشمگیر باشند که البته این خودرو دارای طراحی مابین برادر بزرگتر V90 و البته شاسی بلند رویایی XC60  است که برای نخستین بار در طراحی استیشن ها با دو موتور هیبرید – الکتریکی به بازار عرضه خواهد شد تا به نوعی سابقه پرافتخاراین شرکت در ساخت خودروهای استیشن را نیز به ذهن ما بیاورد.

انواع نسخه های ولوو V60 استیشن

نخستین مدل T6 است که ترکیبی از یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی است که دارای قدرت پیشرانه 336 اسب بخاری بوده و در کنار آن مدل T8  قوی تر بوده و دارای قدرت پیشرانه 386 اسب بخار است که هر دو مدل دو دیفرانسیل هستند.

در ضمن قرار است مدل استیشن که مدیران ولوو امیدوارند 25 درصد فروش کلاس V60 را به خود اختصاص دهد دارای نسخه های بنزینی و دیزلی نیز خواهد بود که قدرت پیشرانه آنان بین 147 تا 306 اسب بخار است.

به خوبی می دانیم که ولوو در سری جدید محصولات خود تاکید خاصی بر لوکس بودن دارد تا بدین ترتیب شاهد همه امکانات نسخه استاندارد V60  در مدل استیشن نیز باشیم که با امکانات ایمنی و رفاهی و کیفیت ساخت بالا به رقیبی سرسخت برای مدل های مشابه برای آئودی و ب.ام.و باشد.

برچسب قیمت مدل استیشن از 40 هزار یورو شروع شده و با سرویس جدید ولوو موسوم به اجاره خودرو شما میتوانید این خودرو را به صورت ماهیانه و با قیمت 849 یورو اجاره هم کرد.

شایان توجه است که ولوو سال گذشته در حدود 570 هزار خودرو در سراسر جهان به فروش رسانید که طبق اعلام مدیران این شرکت هدف گذاری فروش برای سال 2020 در حدود 800 هزار خودرو خواهد بود.

در ضمن سود این شرکت با 28 درصد افزایش نسبت به سال گذشته در سال 2017 به یک میلیارد و 740 میلیون دلار رسیده است تا بالاترین سودی باشد که این شرکت در تاریخ خود به دست آورده است.

منبع gas2.org
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.