پیش فروش ویژه دنا پلاس توربو از امروز آغاز گردید

به گزارش خودروبرتر ، مصطفی خان کرمی اظهار کرد: بعد از اجرای طرح پیش فروش 207 هاچ بک اتوماتیک، براساس وعده به مشتریان، دومین مرحله از طرح ویژه پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو با پیش فروش دنا پلاس توربو از روز  چهارشنبه هجده بهمن ماه آغاز می شود.

خان کرمی دناپلاس با موتور توربوشارژ را محصولی به روز و ایمن و دارای تجهیزات مدرن خواند و گفت: یکی از اهداف ایران خودرو از عرضه این محصول، افزایش کارایی قوای محرکه با نصب سامانه توربوشارژ بدون افزایش حجم موتور است که موجب قدرت وشتاب بیشتر نسبت به موتور با تنفس طبیعی می شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به استقبال مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو از خودرو دنا پلاس، ارائه این محصول موفق با موتور توربو شارژ گام مهمی در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان و ارائه محصول مدرن و با کیفیت به مصرف کنندگان محصولات ایران‌خودرو است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه کرد: در طرح پیش فروش دنا پلاس توربو  متقاضیان می توانند باپرداخت مبلغ 26 میلیون تومان نسبت به نام نویسی اقدام کنند وی افزود: سود مشارکت در طرح براساس موعد تحویل محصول متفاوت است.

شرایط و جزئیات پیش فروش دنا پلاس توربو

خان کرمی تصریح کرد:‌ در این طرح به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان در نام نویسی و ایجاد عدالت و حفظ حقوق مشتریان، هر کد ملی قادر به ثبت نام یکدستگاه خودرو خواهد بود.

لازم بذکر است، متقاضیان میتوانند از ساعت 11 صبح روز هجدهم بهمن ماه با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی  esale.ikco.ir   و یا نمایندگی های مجازگروه صنعتی ایران خودرو درسراسرکشورنسبت به نام نویسی اقدام و ازمزایای این طرح بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.