رونمایی تویوتا از نسخه ویژه 50 سالگی پرفروشترین پیکاپ ژاپنی

به گزارش خودروبرتر، اینک در سالگرد 50 سالگی تویوتا هایلوکس ، خودروساز ژاپنی مدلی ویژه از آنرا رونمایی کرده است.

بدون شک  تویوتا هایلوکس یکی از موفق‌ترین محصولات ژاپنی است که  تاکنون موفق به فروش بیش از 18 میلیون عددی در سطح جهان شده است تا بتوان آنرا یکی از موفق ترین پیکاپ ها در سطح جهان دانست.

نسخه جدید هایلوکس دارای طیف بسیار وسیعی از امکانات است به طوریکه طبق اظهار نظر تویوتای اروپا در اولین نگاه به عنوان یک نسخه بسیار ویژه قابل تشخیص است که محفظه بار بزرگ آن به خوبی پذیرای امکانات یک کمپینگ خواهد بود.

تویوتا هایلوکس نسخه 50 سالگی با یک ظاهر خشن وعضلانی دارای قابلیت های خاص برای فعالیت های حرفه ای و همچنین گردش هایی با آفرودو مناطق ویژه است که با نوارهای مشکی رنگ که در پیکاپ هایی همچون سیلورادو و جی ام سی متداول شده است بیشتر خودنمایی کرده است.

محفظه بار به صورت کامل دارای پوشش کرومی بوده و سپرها و گلگیرهای برآمده ظاهر آن را هر چه خشن تر و غیر قابل سازش نموده است تا بر روی چرخ های 18 اینچی آلیاژی دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشته باشد.

مشخصات فنی تویوتا هایلوکس نسخه 50 سالگی

در زیر کاپوت تویوتا هایلوکس شاهد یک موتور تقویت شده 2.4 لیتری D-40 با قدرت پیشرانه 148 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن بر متر هستیم که با فناوری بهینه سازی شده توقف/حرکت به بهینه سازی مصرف سوخت نیز کمک شایانی خواهد کرد.

تویوتا بسیار امیدوار است که در سال 2017 میلادی بیش از 46 هزار دتسگاه هایلوکس به فروش رسانده باشد تا بدین ترتیب به رکورد فروش سال 2007 خود را پشت سرگذارد.

هنوز هیچ گونه جزئیات دیگری از جمله قیمت احتمالی و یا تیراژ تولید هایلوکس به صورت رسمی از سوی تویوتا اعلام نشده است.

منبع carscoops.com
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.