دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران از دریچه دوربین

دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران کم کم به روزهای پایانی خود در شهرآفتاب نزدیک می شود و ما شاهد حضور پیشتر بازدید کنندگان نسبت به روزهای اول برگزاری نمایشگاه هستیم.

نکته جالب در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران حضور شرکت های چینی با محصولات با کیفیت تر نسبت به دوره قبلی نمایشگاه و البته حضور خودروسازان هندی هستیم.

شرکت‌های بزرگ خودروسازی مانند رنو، لکسوس و هیوندای حضور پر رنگی در دومین نمایشگاه خودروی تهران دارند. البته جای خالی ب.ام.و و میتسوبیشی نیز برای طرفداران این برندها سخت احساس می‌شود.

دو شرکت بورگارد آلمانی و لوکسیژن تایوانی نیز جدیدترین محصولات خود را که قرار است بزودی وارد بازار ایران شود؛ به معرض نمایش گذاشتند.

در بخش کشنده ها نیز ایران خودرو دیزل با نمایش محصولات جدید مرسدس بنز حضور پر رنگ تری نسبت به رقبا در این نمایشگاه داشت.

می توان گفت که خودروسازی از اجزای مهم و لاینفک تجارت و صنعت جهانی است. صنعت خودرو،به دلیل ارتباط با بیش از ۶۰ صنعت دیگر، به «لوکوموتیو صنایع» مشهور است

.در ساخت خودرو، مجموعه‌ای از تکنولوژی رشته‌های مختلف صنعتی (فلزی، پلاستیک، شیمیایی، پارچه، عایق، شیشه، الکترومکانیک، برق، الکترونیک، متالورژی و …)، طراحی، مدیریت و اقتصاد بکار رفته است. این صنعت یکی از شاخصه‌های توسعه‌یافتگی است.
با عنایت به توضیحات فوق، کلیه فعالین حوزه خودرو را به این رقابت دعوت کرده تا با مشارکت خود در این نمایشگاه کمیت و کیفیت تولیدات خود را به جهانیان عرضه کنند.

 

 

کانسپت فوق العاده خودران پژو که خاص ترین محصول نمایشگاه نیز بود
کانسپت فوق العاده خودران پژو که خاص ترین محصول نمایشگاه نیز بود

دومین نمایشگاه خودرو تهران در حالی برگزار می‌شود که خودروسازان چینی قصد دارند حضوری پررنگ از خود به نمایش گذارند. چرا که امسال برخی از این شرکت ها به صورت مستقل در سالن‌های مجزا حضور دارند.

آنچه بیش از هر چیز درباره نمایشگاه تهران جلب توجه می‌کند، جدا شدن برخی شرکت‌های زیر مجموعه از شرکت همکار در ایران است. به گونه‌ای که همراه با «کارمانیا» یا «BYD»، «سوبارو» و «هیوندای» نیز خودنمایی می‌کنند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.