آغاز همکاری بهمن موتور و هاوال در دومین نمایشگاه خودرو تهران

مدیرعامل بهمن موتور در این مراسم اظهار داشت:  در جریان این همکاری 3 محصول H2، H6 و H9 از محصولات شرکت هاوال در ایران تولید و به بازار عرضه می شود.

حمیدرضا داودزاده در ادامه از عرضه  H2  تا پایان امسال خبر داد و گفت:  محصول هاوال H2 تا انتهای سال به بازار داخل عرضه می شود.

وی همچنین در خصوص قیمت این محصول یادآور شد: در حال حاضر نمیتوان قیمت دقیقی در خصوص این محصول اعلام کرد چرا که قیمت آن بستگی به نرخ ارز دارد.

وی همچنین در خصوص خدمات پس از فروش محصولات هاوال گفت:  گروه بهمن 132 نمایندگی در سراسر کشور دارد و از این طریق تلاش می کنیم خدمات پس از فروش خوبی را به محصولات هاوال ارائه نماییم.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاردر خصوص میزان داخلی سازی محصولات هاوال  و نحوه همکاری با قطعه سازان اظهار داشت:  در ابتدای تولید این محصولات با 31 درصد داخلی سازی آغاز می شود.

داودزاده همچنین در خصوص همکاری با قطعه سازان گفت: در این راستا قراردادهایی با قطعه سازان منعقد شده است و در این راستا همکاری خوبی با قطعه سازان صورت گرفته است.

وی در ادامه با توجه به برنامه تولید در شرکت بهمن موتور، اظهار داشت: هفته آینده تولید سال گذشته بهمن موتور محقق می شود.

در ادامه این مراسم ضرابیان ، عضو هیات مدیره گروه بهمن با اشاره به سوالات مطرح در خصوص قیمت محصول جدید هاوال  در ایران گفت: قطعا قیمت این محصول با توجه به اینکه پرتیراژترین محصول در بازار خواهد بود، به نحوی بسیار مناسبی خواهد بود.

وی گفت: پیش بینی می شود قیمت  H2  زیر 90 میلیون باشد هر چند ویژگی ها و اپشن های این محصول بیشتر از محصول تولیدی در کشور چین خواهد بود.

وی همچنین در خصوص تیراژ تولید  محصول جدید هاوال،  تاکید کرد: تلاش می کنیم حداقل 30 تا 40 درصد از ظرفیت تولید را به محصولات هاوال اختصاص دهیم.

وی گفت:  در حال حاضر شرکت هاوال یکی از معتبرترین برندهای چینی است که زیر نظر برند گریت وال فعالیت می کند و هم اکنون پرفروش ترین محصولات SUV را در بازارهای جهان دارد.

عضو هیات مدیره گروه بهمن افزود: شرکت مذکور برای 14 سال متوالی در بازار چین رتبه برتر فروش را داشته است.

ضرابیان در ادامه در خصوص برنامه بلند مدت بهمن موتور و هاوال گفت: توسعه سبد محصولات در حوزه محصولات SUV  و اختصاص بخش مهمی از این تولیدات به محصولات باکیفیت هاوال بخشی از برنامه های بلند مدت دو شرکت است.

وی افزود: با توجه به پتانسیلی که برند مذکور در منطقه دارد برنامه تولید و صادرات در منطقه از دیگر برنامه های دو شرکت بهمن موتور و هاوال در جریان همکاری جدید است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.