هفت هیولای شاسی بلند که شتاب صفر تا صد 4 ثانیه یا کمتر دارند !!

زمانه ، زمانه بدی است چون فقط چشم ما به سوپرخودروهایی است که شتاب صفر تا صد آنان زیر 4 ثانیه است و کمتر کسی فکر می کند که سریع ترین شاسی بلند نیز قرار است در این میان خودنمایی کنند.

ولی دیگر بازی عوض شده است ( تا آنجایی که من می دانم ) و حالا شما می توانید یا خواهید توانست سوار آفرودهایی شوید که شتاب آنان سریع تر از دوست داشتنی من Ferrari F40 است.

فکر نکیند که با شما شوخی می کنم ، چون Ferrari F40 دارای شتاب صفر تا صد 4.1 ثانیه است و  من به شما 7 هیولا معرفی میکنم که می توانند شتاب صفر تا صد در زیر چهار ثانیه داشته باشند.

شایان توجه است که ترتیب لیست به صورت صعودی می باشد.

Bentley Bentayga W12

نسخه 4.0 لیتری دیزلی دارای شتاب صفر تا صد در 4.8 ثانیه است ولی جای نگرانی نیست چون این سریع ترین شاسی بلند  بریتانیایی در نسخه 6.0 لیتری 12 سیلندر خود قادر به شکستن رکورد شتاب صفر تا صد در تنها 4 ثانیه است که البته حداکثر سرعت آن نیز 300 کیلومتر در ساعت با وزنی در حدود 2440 کیلوگرم است.


Porsche Cayenne Turbo

این مدل جدید MK3 پورشه کاین چندی است که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی شده است که دارای یک موتور توربو در سبد خود است که یک موتور 4.0 لیتری توربودوگانه V8  با قدرت پیشرانه 542 اسب بخاری را در زیر هود خود دارد.

این سریع ترین شاسی بلند دارای شتاب صفر تا صد در 3.9 ثانیه و حداکثر سرعت 284 کیلومتر در ساعت است.


Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

در حال حاضر شما قادر به خرید نسخه شاسی بلند آلفارومئو نیستید ولی به زودی این دوست داشتنی در نمایندگی های این خودروساز ایتالیایی در پیش روی خریداران قرار خواهد گرفت.

در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور 3.0 لیتری توربو V6 هستیم که قادر به شتاب گیری صفر تا صد در تنها 3.9 ثانیه است.


Mercedes-Benz GLC63 S

غیر ممکن است که ما یک لیست از سریع ترین ها داشته باشیم و در آن خبری از مرسدس بنز نباشد، در زیر هود شاسی بلند مرسدس یک موتور 4.0 لیتری توربو V8  قرار گرفته است که قدرت پیشرانه 503 اسب بخاری و گشتاور 516 پوند بر فوت را امکان پذیر کرده است تا یکی از قدرتمندترین محصولات غول آلمانی را شاهد باشیم.

شتاب صفر تا صد GLC در حدود 3.8 ثانیه است که برای وزن 2010 کیلوگرمی آن بسیار خوب است.


Lamborghini Urus

ما نخستین مدل مفهومی شاسی بلند لامبورگینی را در سال 2012 دیدیم و حالا به صورت رسمی آنرا از نزدیک می بینیم، این هویلای لامبو دارای یک موتور 4.0 لیتری توربودوگانه V8 است که قدرت پیشرانه آن 641 اسب بخار و شتاب صفر تا صد آن تنها 3.7 ثانیه است.


Jeep Grand Cherokee Trackhawk

با یک موتور 6.2 لیتری V8 در خانواده شاسی بلند جیپ به طور خار ق العاده ای قدرت پیشرانه 707 اسب بخاری را تولید می کند.

این محصول جیپ قادر به شتاب گیری صفر تا صد در تنها 3.3 ثانیه است که برای این شاسی بلند بزرگ و سنگین یک عملکرد بسیار عالی است.

سریع ترین شاسی بلند موجود در جهان:

Tesla Model X

دوباره تسلا بهترین شد ولی این بار کاملا الکتریکی که قادر است از تمامی شاسی بلندهای بنزینی و دیزلی سریع تر باشد.

شاسی بلند محبوب آمریکایی دارای شتاب صفر تا صد در تنها 3.1 ثانیه است.

اگر شما شاسی بلند سریع تری سراغ دارید خوشحال میشویم به ما بگویید تا در این لیست قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.