تدارک تویوتا برای رونمایی از یک رقیب قدرتمند برای Lamborghini Reventon

تویوتا در نمایشگاه خودرو توکیو از کانسپت های فراوانی رونمایی خواهد کرد ولی ما مشتاق دیدن یک مدل Toyota GT86 با شبیه سازی شده برای Lamborghini Reventon عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروبرتر ، مدل اسپرت Toyota GR HV دارای سیستم هیبریدی بوده که بر خلاف سیستم هیبریدی پریوس های فعلی، از فناوری تویوتا موسوم به  THS-R  بهره گرفته است که در خودروهای تویوتا برای رقابت های 24 ساعت لامانش بکار گرفته شده است.

جزئیات فنی موتور به خوبی مشخص نشده است ولی ما معتقدیم که نباید انتظار دیدن قدرت کمتر از 1000 اسب بخار را بر روی این خودرو داشته باشیم.

اگر حدس و پیش بینی ما درست باشد، موتور می تواند 1.8 لیتری پریوس البته با بازدهی و عملکرد بسیار متفاوتی باشدکه بر خلاف پریوس های معمول مصرف سوخت اقتصادی نداشته و بیشتر بر بازدهی و قدرتمندی استوار خواهد بود.

اطلاعاتی در مورد جعبه دنده عجیب و غریب این خودرو نیز منتشر شده که حکایت از یک جعبه دنده اتوماتیک داردکه فقط با یک دکمه در حالت دستی قفل می شود ولی سیستم شش سرعت آن توسط جعبه دنده لاستیکی H  دستی بهره خواهد گرفت که در آن همه چیز به صورت الکترونیکی کنترل خواهد شد.

به طور طبیعی، باتری سیستم هیبریدی در وسط برای بهترین توزیع وزن قرار میگیرد در حالی که موتور در جلو نشسته و چرخ های عقب را می راند تا هنوز هم همانند GT86  باشد.

به هر حال باید منتظر نمایشگاه خودرو توکیو بمانیم تا بیشتر در مورد رقیب سرسخت لامبورگینی رونتون بدانیم.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.