ایده پارکینگ هوشمند با همکاری دایملر و بوش به اجرا درآمد + ویدئو

کمپانی بوش و کمپانی دایملر با همکاری یکدیگر یک سیستم پارک بدون راننده (AVP) را در پارکینگ طبقاتی موزه مرسدس بنز در اشتوتگارت، ایجاد کرده‌اند.

به گزارش خودروبرتر ، اکنون خودروها بدون نیاز به راننده از طریق گوشی هوشمند تلفن همراه، به مکان پارک مشخص‌شده خودشان می‌روند. این سیستم، نقطه عطفی در راه رانندگی خودگردان است. این راهکار هوشمند که در پارکینگ طبقاتی موزه مرسدس بنز اجرا شده‌است، اولین زیرساخت اتوماتیک برای رانندگی و پارک را در زندگی واقعی روزمره، ارائه می‌دهد.

از ابتدای سال ۲۰۱۸، بازدیدکنندگان موزه مرسدس بنز، از این سرویس دسته اول بهره‌مند خواهندشد و دیگر برای پارک خودروهایشان وقت تلف نمی‌کنند.

پارک کردن بی‌نیاز از راننده:  وقوع زودتر از برنامه‌ریزی‌ها

دکتر مایکل هافنر، رئیس بخش رانندگی خودکار و ایمنی فعال در تیم توسعه خودروهای مرسدس بنز می‌گوید: “ما سریع‌تر از آن‌چه بسیاری از مردم تصور می‌کنند، درحال رسیدن به رانندگی خودکار هستیم.

 

راهکار ایجادشده در پارکینگ موزه مرسدس بنز، به‌خوبی نشان می‌دهد که این تکنولوژی تا کجا پیش رفته‌است.

همچنین گرهارد اشتیگر، مدیر بخش کنترل سیستم‌های شاسی و بدنه در بوش افزود:” پارک در آینده یک فرایند کاملا اتوماتیک می‌شود. با اجرای یک زیرساخت هوشمند در پارکینگ طبقاتی خودروها و شبکه‌کردن آن با وسایل نقلیه، ما زودتر از برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده قبلی خود، سیستم پارک بدون راننده را رونمایی خواهیم کرد.”

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.