نمایش کراس فولکس واگن در نمایشگاه فرانکفورت با درصد آلایندگی صفر درصد!

خودروساز آلمانی فولکس‌ واگن در میان طیف بزرگی از خودروسازان برای مقابله با تسلا روی خودش حساب باز کرده است و به همین دلیل این خودروساز بزرگ آلمان کراس‌اووری با قابلیت آلایندگی صفر در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ارائه می کند.

به گزارش خودروبرتر ، اینک فولکس‌ واگن قصد دارد عضوی جدید از خانواده “آی. دی” خود را با ویژگی‌های متفاوت ارائه دهد. خودرویی که پیش از این در اوایل سال جاری با نام “کراس” معرفی شده و اینک با همان طراحی خودروهای “هچ” Hatchو “باز” Buzz مراحل نهایی دوره مفهومی خود را طی می‌کند و به خطوط تولید نزدیک‌تر شده است.

انتظار می‌رود ارائه نسخه معرفی شده قبلی چندان برای این خودروساز بزرگ آلمانی فولکس واگن رضایت‌بخش نباشد، به همین دلیل آنها تریم قبلی را ارتقاء داده‌اند و قصد دارند نسخه اولیه مدل جدیدتر را در نمایشگاه فرانکفورت 2017 در معرض دید عموم قرار دهند. هنوز جزئیات زیادی از این خودرو منتشر نشده و فولکس‌واگن قصد دارد با ارائه جزئیات رقیبان، کارشناسان و علاقه‌مندانش را سوپرایز کند.

البته در تیزرهای به نمایش درآمده ارتقاهای صورت گرفته چندان هم محسوس به نظر نمی‌رسد و در نگاه اول نمی‌توان تفاوت زیادی بین نسخه فعلی و مدل به نمایش درآمده در نمایشگاه خودرویی شانگ‌های در ماه آوریل را پیدا کرد.

مدل ارتقاء یافته هنوز به اسکنرهای لیزری روی سقف شیشه‌ایش مجهز است. این خودرو در هنگام حرکت در حالت خودران با روشن‌کردن چراغ‌های عقب و نوار باریک بین آنها به رانندگان و عابران دیگر علامت می‌دهد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.