نسل جدید ابرخودرو فراری طی 5 سال آینده معرفی خواهد شد

فراری به صورت رسمی پذیرفت که انتظار داشته باشیم  که نسل بعدی ابرخودرو خودروساز ایتالیایی در طی 3 الی پنج سال آینده به بازار معرفی خواهد شد.

به گزارش خودروبرتر ، مدیر رسانه ای فراری مایکل لیتر ضمن تایید این موضوع اعلام کرد که این خودرو از موتور فرمول وان همانند انچه خودروسازانی همانند AMG  در ابرخودروهای خود بهره میگیرند استفاده نخواهد کرد.

مایکل در این مورد می گوید:” ما قصد داریم تا یک نقشه راه جدید برای استفاده از فناوری های نوین و جدید برای جانشینی با مدل بسیار موفق LaFerrari لافراری داشته باشیم”.

ما می خواهیم متفاوت باشیم و نمیخواهیم همانند انچه سایرین از موتورهای فرمول وان بهره گرفتند استفاده کنیم زیرا ایده ال برای ما دور موتور بین 2500 تا 3000 هزار دور در دقیقه است”.

نقشه راه جدید تا طی 6 ماه آینده تکمیل می شود و من حدس می زنم تا طی پنج سال آینده باید منتظر نسخه محدود ابرخودرو جدید باشیم.

بدین ترتیب حداکثر تا سال 2022 فراری نسل جدید ابرخودرو را به بازار مصرف معرفی کرده است که بدین ترتیب سال 2022 در حدود نه سال بعد از معرفی لافراری و 11 سال بعد از نمایش انزو بوده است.

به هر حال در این مدت زمان ابرخودروهای پورشه و مک لارن به بازار مصرف معرفی شده اند و هر دو برند آستون مارتین و مرسدس – ا.م.ج نیز هایپرخودرو خود را با فناوری هیبریدی معرفی نموده اند در حالی که فراری تمایلی به هیبرید ندارد.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.