رونمایی از Koenigsegg Agera RS1 در نمایشگاه خودرو نیویورک

جدیدترین ابر خودرو خودروساز سوئدی Koenigsegg با نام تجاری Agera RS1 به صورت عمومی در نمایشگاه خودرو نیویورک در پیش روی عموم قرار گرفت تا ما به صورت رسمی شاهد Koenigsegg Agera RS1 با تیراژ بسیار محدود باشیم.

به گزارش خودروبرتر، این شرکت اعلام کرده است که این اخرین نسخه قراردادی از Agera RS است که به صورت خاص توسط خریدار آن RS1  نام گرفته است.

همانطور که از یک وسیله نقلیه قرارداری انتظار می رود این خودرو به شدت تحت تاثیر طراحی مدل اریجینال Agera RS است.

رنگ سفید قطبی به همراه جزئیات آبی در بیرون و صندلی های آبی روشن آلکانترا که با فیبر کربن آغشته شده در کنار یک داشبورد تمام دیجیتالی در Koenigsegg Agera RS1 به چشم میخورد.

در زیر هود این ابرخودرو، شاهد یک موتور دست ساز توربودوگانه 5.0 لیتری V8  با قدرت پیشرانه 1360 اسب بخاری و گشتاور 1011 فوت بر پوند هستیم که نیروی خود را از طریق یک گیربکس هفت سرعته به چرخ ها ارسال می کند تا شتاب صفر تا صد این خودرو تنها 2.8 ثانیه و در کمتر از 12.3 ثانیه نیز به سرعت 300 کیلومتر در ساعت برسد.

کوئنیگزگ اعلام کرده است که به لطف سیستم اکتیو موسوم به Aero  خودرو دارای یک سیستم تعلیق انطباق پذیر است.

تمامی این عملکردها در کنار طیف گسترده ای از امکانات منحصر به فرد همانند سیستم ناوبری ماهواره ای ، صندلی های کربنی الکترونیکی ، بلوتوث، پدال به صورت کامل تطبیق پذیر، سیستم بالابر هیدرولیک و نظارت بر فشار تایر و … یک محصول رویایی را در پیش روی خریدار قرار داده است.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.