رونمایی از قدرتمندترین مدل لامبورگینی هوراکان در نمایشگاه خودرو ژنو 2017

چندی پیش بود که یک ویدئو از نسخه جدید لامبورگینی هوراکان در دنیای اینترنت و سرعت دیوانه وار آن در پیست نوربورینگ منتشر شد و حالا خودروساز ایتالیایی به صورت رسمی از نسخه جدید لامبورگینی هوراکان با تغییرات کامل آئرودینامیک به همراه بروز رسانی موتور و جزئیات داخلی رونمایی کرده است.

به گزارش خودروبرتر ، یکی از مهمترین تغییرات برای تیدیل به هوراکان پرفورمنس ترفند برای کاهش بیش از 88  پوندی وزن نسبت به هوراکان استاندارد است که برند ایتالیایی آنرا Aerodinamica Lamborghini Attiva یا همان ALA  نامیده است که دیگر ما شاهد فیبر کربن در تمامی بدنه بیرونی خودرو هستیم.

 

بادشکن های جلو وعقب به صورت الکترونیکی در زمانی که ALAL روشن است باعث افزایش آئرودینامیک خودرو شده و در زمانی که سیستم مذکور خاموش است فلپ داخل اسپویلر جلو بسته است تا بدین ترتیب هوا از طریق کانال های ویژه زیر ماشین باعث کاهش درگ و بهبود شرایط برای شتاب و حداکثر سرعت بالا است.

دومجرای مرکزی همیشه باز این امکان را می دهد که به طور دائم داخل کاپوت خنک شده و به دو مجرای خارجی در بال عقب هدایت شوند که با خاموش بودن ALA ، آنان نیز بسته هستند که جالب است بدانید این سیستم قادر به شناسایی گردش ماشین نیز بوده و جریان هوا را به صورت هوشمند هدایت میکند تا چرخ های جلو کشش بهتری داشته باشند.

همین چندی پیش بود که لامبورگینی هوراکان پرفورمنس به سلطنت پورشه اسپایدر 918 در پیست نوربورینگ برای همیشه پایان داد تا به عوان سریع ترین خودرو در بالای تاج لامبورگینی قرار گیرد.

عملکرد خودرو نسبت به مدل استاندارد به صورت وضوح افزایش پیدا کرده است به طوری که موتور V10  در حال حاضر دارای 640 اسب بخار قدرت و گشتاور 443 پوند بر فوت است و در ادامه سیستم های روردی و خروجی بهبود یافته و دریچه های تیتانیومی و یک سیستم اگزوز دوباره طراحی شده قدرت را به هر چهارچرخ در دو طرح مختلف ارسال می کند.

 

حداکثر سرعت این خودرو 325 کیلومتر در ساعت است در حالی که شتاب صفر تا صد این خودرو تنها 2.9 ثانیه می باشد.

در داخل کابین نیز بروز رسانی های متعددی صورت گرفته شده است که می توان به دستگیره درب ها، کنسول وسط و چرم های جیز مشکی یکپارچه آلکتانترا اشاره کرد و در ضمت سیستم دیجیتالی تمام لمسی اجازه تنظیم حالت رانندگی در حالت های اسپرت، استرادا و کورسا را می دهد.

به هر حال Lamborghini Huracán Performante در تابستان سال جاری میلادی و با قیمت 274 هزار دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و البته می توان جزئیات بیشتر را در نمایشگاه خودرو ژنو 2017 به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.