شاسی‌بلند Erus نخستین محصول هیبریدی تاریخ لامبورگینی

پیش‌تر لامبورگینی اعلام کرده بود که سیستم سوخت هیبریدی را به‌کلی مدنظر ندارد و این برای نخستین بار است که خودروساز ایتالیایی از این فناوری بهره خواهد برد که آنهم در شاسی‌بلند رویایی خود یعنی Urus خواهد بود.

Maurizio Reggiani مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه لامبورگینی به‌صورت رسمی پذیرفته است که شاسی‌بلند این شرکت تنها مدل هیبریدی خط تولید این شرکت خواهد بود که بعد از به بازار روانه شدن مدل توربودوگانه 4.0 لیتری V8 خواهد بود.

آئودی که همانند لامبورگینی در زیر چتر گروه خودروسازی فولکس‌واگن قرارگرفته است توانست است با سیستم هیبریدی منحصربه‌فرد خود یعنی e-Tron نگاه‌ها را به‌سوی خود جلب کند و شاسی‌بلند ایتالیایی نیز نخستین شاسی‌بلند این شرکت از زمان 1980 و مدل Rambo Lambo LM خواهد بود که پلتفرم خود را با Audi Q7 و Q8 به همراه Bentley Bentayga به اشتراک گذاشته است.

مدل Q8 به‌صورت رسمی دارای نسخه e-Tron خواهد بود که همانند نسخه استاندارد بنزینی پرقدرت است و به نظر می‌رسد بخش تحقیق و فناوری لامبورگینی نیز به همین کارکرد علاقه‌مند شده است.

به‌هرحال انتظار می‌رود که نسخه تولیدی شاسی‌بلند خودروساز ایتالیایی در سال 2017 به‌صورت رسمی رونمایی شود و در سال 2018 نیز به تولید انبوه برسد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.