رونمایی از BMW i8 Spyder هیبرید در سال 2018

مدل کانسپت و مفهومی از BMW i8 Spyder برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو پکن 2012 رؤیت شد و قرار بود که نسخه تولیدی آن نیز به‌زودی روانه بازار شود ولی تاکنون عرضه این نسخه به تأخیر افتاده است و حالا هارولد کروگر مدیرعامل شرکت المانی اعلام کرده است که این نسخه در خط تولید بی.ام.دبلیو در سال 2018 قرار خواهد گرفت.

به‌هرحال مدل BMW i8 Spyder بر مبنای نسخه کوپه این خودرو بناشده است که انتظار می‌رود در 2 سال آینده عرض شود و هر دو خودرو دارای یک باتری با طول عمر بالا باقدرت بیشتر موتورهای برقی هستند و

در حال حاضر مدل BMW i8  دارای یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ باقدرت پیشرانه 231 اسب بخاری در کنار موتور الکتریکی باقدرت پیشرانه 131 اسب بخاری قرارگرفته است که درمجموع قدرت پیشرانه 362 اسب بخاری و 420 پوند بر فوت نیروی گشتاور را رقم‌زده است.

BMW i8 Spyderشایعات حکایت از این دارد که BMW i8 Spyder دارای قدرت پیشرانه 420 اسب بخار خواهد بود که البته انتظار داریم که در نمایشگاه مصرف‌کنندگان لس‌آنجلس شاهد فناوری‌های بروزتری در این خودرو باشیم.

به هر حال ب‌ام‌و i8 اسپایدر تماما با فیبر کربن تولید خواهد شد. این خودرو توان تولید ۳۵۷ اسب بخار را دارد. برای یک معرفی کوتاه از این خودرو باید گفت که قرار است به راننده اش حس بروس وین را در ماشین بتمن القا کند. اگر چه این این خوردو سریع ترین خوردو جهان نیست اما قطعا یکی از زیبا ترین آنهاست.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.