مرسدس بنز از لوکس ترین شاسی بلند تولیدی خود رونمایی کرد

مرسدس بنز مدل ۲۰۱۷ مرسدس AMG GLE۴۳ را به‌عنوان خودروی خانوادگی لوکس کمپانی بنز، اوایل سال آینده میلادی به بازار خواهد آمد تا بتواند بخش بیشتری از بازار خودروهای لوکس در کلاس شاسی بلند را در کنار سایر برندهای لوکس ساز از جمله بی.ام.دبلیو ، فراری، لامبورگینی و … کسب نماید.

مرسدس بنز در معرفی این محصول عنوان کرده است که این خودرو که از موتور توربوی 6 سیلندر با حجم 3 لیتر بهره می‌برد، خروجی 362 اسب‌بخار و گشتاور 384 فوت پوند را به ارمغان می‌آورد. جعبه‌دنده اتوماتیک 9 سرعته 9G-Tronic، فرمان تیون شده AMG، سیستم ترمز AMG، سیستم تعلیق اسپرت AMG و سیستم چهارچرخ فعال استاندارد، ویژگیهای قابل توجه این خودرو است.

مرسدس بنز

همچنین این خودرو به‌صورت استاندارد از سانروف برقی و صندلیهای جلوی گرم‌شونده نیز بهره می‌برد. از کنار صندوق عقب جادار این خودروی خانوادگی با ظرفیت  1081 لیتر نیز نمی‌توان به‌راحتی عبور کرد.

این شرکت اولین سری های شاسی بلند سرسخت خود را با سری Gelände wagen وارد بازار کرد که به عنوان یک وسیله حمل ونقل مناسب برای ارتش تلقی می شد. اما حالا شرکت مرسدس بنز تصمیم گرفت این خودروی جان سخت را تبدیل به یک خودروی کاملا لوکس برای افراد ثروتمند کند.
طراحی این خودرو برگرفته از کلاس جی و جی ال بی است البته با توجه به شرایط استاندارد 2019 جدا از طراحی دل پذیر این خودرو یک نشانه ظاهری از مفهوم صرفه جویی انرژی در نمای این خودرو دیده می شود.
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.