تمامی محصولات فراری در 2019 هیبریدی خواهند بود

مدیرعامل فراری سرجیو مارکونه اعتقاد دارد که خودروساز ماشین های عجچیب و غریب باید از فناوری هیبریدی برای تمرکز بر افزایش فروش خود بهره گیرد.

او اعلام کرده است که در سال 2019 میلادی، تمامی خودروهای فراری به فروش رسیده باید دارای فناوری هیبریدی در ساختار موتوری خود باشند.

او می خواهد که فراری یک نام تجاری با توانایی ساخت بیش از 10 هزار خودرو در هر سال باشد که راهبرد هیبریدی یکی از این فاکتورهای مهم است که البته در کنار عوامل مهم دیگری همچون مصرف سوخت اقتصادی و انتشار کمتر گازهای گلخانه ای برای تطابق بیشتر با استانداردهای سخت گیرانه دولت است.

برنامه ریزی فراری برای سال 2019 میلادی، فروش 9 هزار وسیله نقلیه است که قصد دارد این مقدار را در سال 2025 میلادی به 10 هزار وسیله نقلیه برساند.

مانند بسیاری از سازندگان سوپرخودروهای امروزی، مارکونی نیز وعده داده است که عناصر الکتریکی دارای عملکردهای اضافی و فوق العاده خواهند بود که البته در پاسخ به خیل درخواست کنندگان، استفاده از موتورهای توربوشارژ پرقدرت و جمع و جور نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است که به عنوان مثال می توان به GTC4Lusso با ظرفیت 4 سرنشین اشاره کرد.

در حال حاضر نیز این شرکت در حال توسعه یک پلت فرم ترکیبی است که امکان می دهد بر روی وسایل نقلیه مختلف از آن بهره گرفت.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.