در هر 2 ثانیه یک خودرو در آمریکا به سرقت می رود!

در مدت زمانی که بر روی عنوان مقاله کلیک کرده‌اید و از صفحه اول سایت به اینجا منتقل شده‌اید و دارید این مطلب را می‌خوانید، حداقل 2 اتومبیل در آمریکا به سرقت رفته است، مگر اینکه سرعت اینترنت و همچنین سرعت خواندنتان بالا باشد که این عدد به یک اتومبیل کاهش پیدا کند!
براساس آخرین اطلاعات آماری از سرقت‌های ماشین در کشور آمریکا، در بدبینانه‌ترین حالت ممکن هر 43 ثانیه یکبار یک دستگاه اتومبیل به سرقت می‌رود که باز هم نسبت به چهار سال قبل به خاطر ایمنی بیشتر ماشین‌ها و همچنین گسترش سیستم‌های نظارتی، کاهش بسیار شدیدی داشته است.
طبق آمار در میان ایالت‌های آمریکا، ناحیه کلمبیا (District of Columbia یا به اختصار DC) که در آن واشنگتن دی‌سی واقع شده است، به ازای هر 1000 خودرو حدود 17.5 خودرو دزدیده می‌شود که سرنوشت برخی از آنان نامعلوم گزارش شده است، ولی در عوض ایالت ورمونت آمریکا در شمال شرق این کشور که ناحیه تقریبا کوچکی را به خود اختصاص داده است، کمترین آمار سرقت در کشور آمریکا را به خود اختصاص داده است که به ازای هر 1000 خودرو تنها یک اتومبیل به سرقت می‌رود.

94152_a-car-is-stolen-every
در میان شهرهای ایالات متحده آمریکا نیز “مودستو” و “کالیفرنیا” به ازای هر 100 هزار ساکن حدود 756 خودرو دزدیده می‌شود و برای شهرهای “آلبوکرکی” و “نیو مکزیکو” هم به ازای هر 100 هزار نفر ساکن، حدود 734 خودرو دزدیده می‌شود که بیشترین آمار دزدی را به خود اختصاص دارند. دیگر شهرهای پرسرقت هم شامل بیکرزفیلد، سان فرانسیسکو و استاکتون- لودی می‌شود که همگی آنان در ایالت کالیفرنیا واقع شده‌اند.
بیشترین خودروهای به سرقت رفته در آمریکا هم مربوط به محصولات هوندا می‌شود که در این خصوص تاکنون 52 هزار و 244 دستگاه خودروی هوندا آکورد و همچنین 49 هزار و 430 دستگاه خودروی هوندا سیویک به سرقت رفته است. بعد از محصولات هوندا هم دو وانت فورد و شورلت با سرقت بیش از 20 هزار دستگاه مورد توجه سارقین قرار دارند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.