فروش 30 روزه تویوتا پریوس با هدیه ویژه از طرف ایرتویا

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر:شرکت ایرتویا نمایندگی انحصاری تویوتا در ایران به عنوان شرکتی پیشگام در واردات خودروهای هیبریدی تا به حال با عرضه چندین مدل خودروی هیبریدی کمپانی تویوتا و لکسوس، همگام با اهداف کمپانی مادر مبنی بر حفاظت از محیط زیست، فعالیت های خود را گسترش داده و هم اکنون تویوتا پریوس، اولین و پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا را در سبد محصولات قابل عرضه خود جای داده است.

تویوتا پریوس به عنوان اولین سفیر کمپانی تویوتا در حمایت از محیط زیست تا به حال با فروش بیش از ۳.۵ میلیون دستگاه توانسته لقب پرفروش ترین و پر طرفدار ترین خودروی هیبریدی دنیا را از آن خود نماید.

 هم اکنون با عرضه  این خودرو توسط ایرتویا، علاقه مندان می توانند تیپ ۱ پریوس را به صورت تحویل 30روزه با قیمت نهایی 148 میلیون تومان خریداری نمایند.

از جمله امکانات پریوس تیپ ۱ می توان به رادار نقطه کور، سیستم هشدار مانع در نقاط کور هنگام حرکت به عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی JBL  همراه با صفحه نمایشگر، بلوتوث، شارژ بدون سیم گوشی موبایل، کروز کنترل، سیستم هوشمند ورود بدون کلید+ دکمه استارت، آینه های تاشو برقی ، دوربین عقب، سنسور های پارک و … اشاره کرد.

همچنین شرکت ایرتویا جهت رضایت هر چه بیشتر خریداران محترم، در کنار گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰هزار کیلومتر  خودروی پریوس که این گارانتی شامل کلیه قطعات و تجهیزات خودرو ( به غیر از قطعات مصرفی) از قبیل موتور، گیربکس و … می شود، به عنوان هدیه ویژه گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر را نیز برای تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید (HV) در نظر گرفته است .

مشخصات تیپ ۱ پریوس را در جدول زیر ملاحظه نمایید.

t1

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.