جنرال موتور تا سال 2050 به‌طور صددرصدی از انرژی تجدید پذیر بهره می‌برد

جنرال موتوراین خودروساز  آمریکایی متعهد شده است تا از منابع تجدید پذیر مانند باد، خورشید و.. در بیش از 35 عملیات در بیش از 59 کشور به‌طور صد در صد از انرژی‌های تجدید پذیر استفاده کند تا بدین ترتیب جنرال موتور نیز به جمع حامیان سرسخت انرژی های پاک بپیوندد.

این برند آمریکایی همچنین اعلام کرد که در حال پیوستن به یک اتحادیه جهانی بانام RE100 است که یک کسب‌وکار جهانی متعهد به استفاده 100 درصد از نیروی برق تجدید پذیر است.

این شرکت سال گذشته اعلام کرد که بیش از 9 تراوات برق ساعت برای ساخت وسایل نقلیه، مراکز و انبارهای خود صرف می‌کند و برای رسیدن به هدف انرژی‌های تجدید پذیر به بهبود بهره‌وری انرژی از عملیات خود ادامه خواهد داد.

در فرایند کوتاه‌مدت، تا سال 2020 این شرکت قصد دارد تا 125 مگاوات انرژی تجدید پذیر بهره گیرد که البته در این فرایند افزودن از کارخانه‌های مونتاژ کادیلاک در شانگهای چین باانرژی خورشیدی شروع خواهد شد.

مری بارا مدیرعامل جنرال موتور در این مورد می‌گوید:” ایجاد یک هدف صددرصدی از انرژی‌های تجدید پذیر به نفع مشتریان و جوامع برای کمک به هوای پاک و همچنین تقویت کسب‌وکار از طریق کاهش هزینه‌های تجدید پذیر و باثبات‌تر است”.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.