جگوار از خودرو تمام الکتریکی برای فرمول E رونمایی می کند

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: این پروژه که از ماه اکتبر عرضه خواهد شد گروه ریسینگ جگوار با کمک شرکت ژاپنی پاناسونیک یک خودرو جدید و منحصربه‌فرد برای مسابقات فرمول الکتریکی رونمایی کردند.

راننده این خودرو آدام کارول و میچ اوانز است که هر دو با موفقیت آزمایش 21 روزه این خودرو را پشت سر گذاشته‌اند که آخرین آن نیز به‌صورت عمومی در جاده Donington Park در هفته گذشته بود.

نیک راجرز مدیر ارشد بخش طراحی جگوار لندرور در این مورد می‌گوید:” در این 5 سال ما بیشترین تغییرات را نسبت به 30 سال گذشته در جهان خودروسازی شاهد بوده‌ام و این مسابقات قهرمانی مهندسان و فناوری‌ها را تسریع بیشتری بخشیده است”.

جگوار

در ضمن شایعات حکایت از آن دارد که نسخه تمام الکتریکی شاسی‌بلند جگوار F-Pace نیز به‌زودی رونمایی خواهد شد تا این برند بریتانیایی سهم بیشتری از بازار خودروهای الکتریکی داشته باشد.

خودرو ریسینگ جگوار در 9 ماه اکتبر در هنگ‌کنگ در مسابقات فرمول الکتریکی به نمایش عمومی درخواهد آمد.

این خودروی مسابقه به‌تازگی مراحل سخت آزمایشی 21 روزه خود را طی کرده و قرار است بعنوان اولین محک جدی در مسابقات ePrix هنگ کنک که برای 9 اکتبر سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده، شرکت کند. جگوار درکنار این محصول تمام الکتریکی خود، از تیم جدید رانندگان و همینطور حامیان مالی برای فصل مسابقات پیش‌رو نیز رونمایی کرد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، آقای آدام کارول بعنوان راننده اصلی و میچ ایوانز و هو پین تانگ بعنوان رانندگان ذخیره انتخاب شدند و شرکت‌های پاناسونیک و Lear تیم اسپانسورهای اصلی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.