وقتی مازراتی گیبلی ماشین حمل جسد می شود!!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: مازراتی گیبلی همتراز با پورشه پانامرا و یا استون مارتین رپید، به عنوان خودرویی لوکس اسپرت شناخته می‌شود که حقیقت یک رانندگی لوکس و لذت بخش، توأم با هیجان را به مخاطبانش تزریق می‌کند. حال این خودروی سدان اسپرت لوکس ایتالیایی به دستان شرکت (ELLENA Autotrasformazioni) تبدیل به یک خودرو نعش کش شده است تا لوکس سواران را به سبک و سیاق خودشان، به آرامگاه ابدی هدایت کنند.
پیش از این حدود دو سال پیش، شاهد تبدیل رولزرویس فانتوم به یک دستگاه خودروی نعش کش بودیم که در کمترین زمان ممکن، توجه و تعجب بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. چند ماه پیش هم یک دستگاه خودروی پورشه پانامرا تبدیل به یک نعش کش شده بود، ولی حالا قرعه حمل جسد به مازراتی گیبلی افتاده است تا در این امر خطیر شریک باشد.
این خودرو که جدیدا با کد G 3.0 شناخته می‌شود، با گالری تصاویر پربار و یک ویدیوی معرفی، توسط یک شرکت نعش کش ساز ایتالیایی طراحی و تولید شده است که برای انجام این پروژه، طول کلی خودرو با حفظ کابین سرنشینان جلو و عرض 1945 میلی متری، حالا به 6620 میلی متر رسیده است که حدود 2350 میلی متر آن به محفظه حمل تابوت (ساخته شده از فایبرگلاس) اختصاص داده شده است. ارتفاع کابین محفظه نگهداری تابوت هم در این خودرو حدود 950 میلی متر در نظر گرفته شده است.
جهت آشنایی‌های بیشتر هم باید گفت که این خودرو در زیر کاپوت خود به یک پیشرانه توربودیزلی 3 لیتری با حداکثر قدرت 271 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری مجهز شده که می‌تواند در نسخه استاندارد شتابی صفر تا صد 6.3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.