لامبورگینی به افزایش دو برابری فروش تا سال 2019 امید فراوانی دارد

خودروساز ایتالیایی لامبورگینی انتظار دارد تا در پایان سال 2019 میزان فروش این شرکت با دو برابر شدن به 7 هزار دستگاه در سال برسد که البته این میزان افزایش فروش درگرو استقبال از شاسی‌بلند جدید این شرکت بانام Urus  است.

مدیرعامل لامبورگینی  Stefano Domenicali در یک مصاحبه اعلام کرده است که این شرکت تمرکز خود را بر روی مدل‌های اسپرت از دست نخواهد داد و همچنان آنان را منحصربه‌فرد نگاه خواهد داشت.

در حال حاضر این شرکت سوپر خودروهای خود را در شمار 3500 عددی به فروش می‌رساند و استفانو انتظار دارد که شاسی‌بلند این شرکت نیز دارای چنین مقدار تقاضا باشد.

انتظار می‌رود که شاسی‌بلند جدید این شرکت در سال 2018 و باقیمت 200 هزار دلار آماده فروش باشد.

برای کمک به رسیدن به این آمار و ارقام، برند ایتالیایی در حال برنامه‌ریزی برای افزایش شبکه فروش خود از تعداد 132 به 160 نمایندگی است که البته در حال حاضر در حدود 30 درصد از این نمایندگی‌ها در آمریکا وجود دارد که بیش از 1000 خودرو را در سال گذشته به فروش رسانیده است که البته در ادامه قصد دارد با افزایش 500 عددی کارکنان خود، کارخانه و خطوط تولید خود را نیز توسعه دهد.

بعد از به بازار آمدن شاسی‌بلند خشمگین در سال 2018، لامبورگینی قصد دارد تا یک مدل هیبریدی را نیز تا سال 2020 وارد بازار کند و احتمالاً می‌تواند بر روی ساخت یک خودرو تمام الکتریکی نیز تمرکز کند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.