ورود تنها پیکاب جک از سوی کرمان موتور

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: جک T6، تنها پیکاپ جک چین راهی کرمان شد تا تبدیل به اولین خودروی پیکاپ کرمان موتور شود. خودرویی که این اواخر با پلاک تست فنی در خیابان‌های پایتخت به همراه هاچ بک کراس S2 دیده شده است، به همین دلیل قصد داریم در ادامه مختصر صحبتی از این پیکاپ تازه وارد کرمان موتور داشته باشیم.
بخواهیم سریع و بدون مقدمه چینی بیشتر به خصوصیات این پیکاپ بپردازیم، می‌توان گفت که بدنه این خودرو در طول 5315 میلی متری، عرض 1830 میلی متری و ارتفاع 1815 میلی متری طراحی و توسعه پیدا کرده که امکان نصب دو محور جلو و عقب با فاصله‌ای 3090 میلی متری را برای طراحان فراهم آورده است. محفظه بار یا همان کابین پشت هم به دلیل دوکابینه بودن خودرو به صورت مربع شکل و با طول 1520 میلی متری، عرض 1520 میلی متری و ارتفاع 470 میلی متری ساخته شده است. وزن خشک خودرو هم 1815 کیلوگرم عنوان شده است.
اگر هم به بحث موتوری ورود پیدا کنیم، به دو پیشرانه یورو چهار 2.8 لیتری و 2 لیتری توربوشارژر دیزلی مجهز به سیستم “اینترکولر” خواهیم رسید که در حال حاضر مشخص نیست کدامیک از آن‌ها توسط کرمان موتور انتخاب و به بازار عرضه می‌شود، ولی باتوجه به اینکه قانون منع واردات موتورهای بالای 2500 سی سی شامل حال خودروهای تجاری نمی‌شود، می‌توان به ورود موتور 2.8 لیتری و یا هر دو موتور ذکر شده به بازار کشور امیدوار بود تا اقشار و نیازهای گسترده‌تری را پوشش دهد، موتورهایی که برای انتقال نیروی خود تنها از یک جعبه دنده 6 سرعته استفاده می‌کنند.

JACT6WIDE
علاوه بر این‌ها، شرکت سازنده برای جک T6 از ویژگی‌های ایمنی فعال و غیرفعال (در زمان مورد نیاز فعال می‌شود) استفاده کرده که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان سیستم ABS و EBD توسعه یافته توسط بوش آلمان، سیستم تشخیص عابرین پیاده، بدنه ساخته شده از فولاد کششی بالا و غیره را معرفی کرد.
در صورت معرفی رسمی این محصول از سوی کرمان موتور، جزییات آن در اختیار شما خوانندگان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.