رونمایی از نسخه جدید خدمات پس از فروش ایساکو

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: مدیرعامل شرکت ارایه دهنده خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو، با اشاره به رویکرد ایساکو در شیوه ارایه خدمات الکترونیک اظهار کرد: سامانه نرم افزاری که از طریق موبایل در دسترس مشتریان است زمان اعلام نیاز تا دریافت خدمات را کوتاه تر کرده و با صرفه جویی در زمان رضایتمندی مشتریان را فراهم می کند.

رضا حسینی در نشست خبری مراسم رونمایی از موبایل اپلیکیشن ضمن اشاره به طراحی خاص غرفه ایساکو برای بهره برداری بازدیدکنندگان از این نرم افزار گفت: از طریق این سامانه خدمات ایساکو به صورت غیرحضوری انجام می شود. وی تاکید کرد: قابلیت های این نرم افزار توسعه و بهبود خواهد یافت.

وی افزود: قبلا این سیستم به صورت نوبت دهی بود ولی در سامانه جدید شرایطی ایجاد کردیم تا مشتری ضمن ورود به سامانه، اطلاعات فنی و مورد نیاز را به صورت آنلاین کسب کند.

حسینی به قابلیت های مختلف سامانه جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به این که مشتری برای مراجعه حضوری با کمبود وقت روبرو است قابلیتی روی این سامانه ایجاد شده که به محض ایجاد درخواست از طریق جی.پی.اس محل حضور مشتری شناسایی می شود.

وی ادامه داد: به محض ارسال درخواست مشتری، اطلاعات از طریق سامانه هوشمند به نزدیک ترین موتورسوار امداد اعلام شده و نیروی امدادی در زمان کوتاهی در محل مورد نظر حاضر می شود. اطلاعات موتورسوار نیز از طریق این اپلیکیشن به مشتری اعلام می شود.

حسینی به رفع دغدغه های نمایندگی ها از طریق این سامانه اشاره کرد و گفت: این خدمات می تواند به شبکه نمایندگی های ایساکو کمک زیادی کند.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از خدمات این سامانه ارایه اطلاعات مربوط به هزینه قطعات و خدمات به مشتری است.

حسینی افزود: موبایل اپلیکیشن ایساکو هزینه اجناس، قطعات و اجرت خدمات را برای مشتری نمایش می دهد، کافی است که مشتری کد قطعه را وارد کرده و اطلاعات را مشاهده کند.

این سامانه در دو حالت اندروید و آی.او.اس در کافه بازار وجود دارد که علاقه مندان می توانند آن را نصب و آخرین تغییرات ایجاد شده را نیز در زمان نصب مشاهده کنند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از این پروژه با حضور رضا حسینی مدیرعامل شرکت ایساکو  و جمعی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.