مرسدس بنز آلمانی سرانجام در سال 2017 از پیکاپ خود رونمایی می‌کند

این نقشه راه که به بیرون درز پیداکرده است خودروساز آلمانی مرسدس در حال کار بر روی این مدل در سال جاری میلادی به همراه یک نسخه سقف متحرک از Mercedes-AMG GT است تا بدین ترتیب شاهد رونمایی از 9 خودرو جدید به همراه دو مدل هوشمند از سوی این شرکت در سال آینده میلادی باشیم.

در ضمن سدان جدید E-Class به همراه سورپرایز و غافلگیری E-Class coupe نیز در سال 2017 همگی ما را غافلگیر خواهد کرد که البته ازنظر فیس لیفت دارای تشابهات فراوانی باکلاس اس این شرکت است و همچنین به نظر می‌رسد مرسدس در کلاس خودروهای کراس اوور از یک کوپه و کوپه چهار درب GLA  همانند برادر بزرگ‌ترش GLC  رونمایی کند.

نمی‌توان منکر شد که جالب‌ترین محصولی که رونمایی خواهد شد وانت مرسدس بنز است که به‌احتمال فراوان دارای نام GLT  خواهد بود و تصویر آن نیز به بیرون درز پیداکرده است و البته دارای سیستم پیشرانه شبیه SLS  رود استر خواهد بود.

سازندهٔ آلمانی ادعا می‌کند که وانت X کلاس توانایی حمل 1.1 تن بار و کشش 3.5 تن بار را دارد و می‌تواند به‌عنوان وسیلهٔ نقلیه‌ای هم برای خانواده و هم برای کار مورداستفاده قرار گیرد. مرسدس بنز مانند همهٔ محصولات خود به ایمنی X کلاس هم توجه زیادی داشته است و مجموعهٔ کاملی از سنسورها و جدیدترین سیستم کمک‌راننده را برای آن ارائه کرده است. کانسپت X کلاس قرار است وانت شیک و لوکس باشد که یک کارگر می‌تواند برای کار خود از آن استفاده کند درحالی‌که هیچ مشکلی جهت استفادهٔ خانوادگی هم ندارد. بدین ترتیب این خودرو آمیزه‌ای است از ویژگی‌های لوکس مرسدس بنز و وانت‌های سنتی.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.