لامبورگینی در حال توسعه و فعالیت بر روی یک هیولای جدید است!

در قیاس با تصاویر جاسوسی پیش تر که از محصول جدید لامبورگینی منتشر شده بود طراحی خودرو پیش‌تر از پیش به حالت استاندارد و تولیدی نزدیک شده است.

لامبورگینی

خودروساز ایتالیایی هنوز هیچ‌گونه پیش‌نمایش یا مدل ابتدایی از این خودرو را به نمایش رسمی نگذاشته است ولی تغییرات آئرودینامیکی به همراه بامپرهای جلویی بسیار تهاجمی به همراه اسپویلرهای بزرگ‌تر و باله‌های کناری و ورودی هوا نسبت به نسخه‌ای که در تصاویر قبلی منتشرشده بود تغییریافته است و بدین ترتیب مطمئن می‌شویم که لامبورگینی همچنان در حال کار سخت بر روی این مدل‌ها است.

lamborghini-huracan-superle

به‌هرحال ما انتظار داریم که یک Huracan Superleggera از سوی لامبو با وزن کمتر و البته قدرت بیشتر به نمایش دربیاید و البته ما در این مورد چندان متعجب نخواهیم شد.

به هر حال قرار است که خودروی فوق عملکرد مشابهی با محصولاتی همچون فراری 488 اسپایدر و مک لارن 650S اسپایدر داشته باشد. از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته کلاچ دوقلوی خودکار به چرخ ها منتقل می شود و ظرف مدت تنها 3.2 ثانیه سرعت خودرو را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می رساند. بیشینه سرعت این ابر خودرو 325km/h اعلام شده است.

پیش بینی می شود که علاوه بر ظاهر هجومی T این ابر خودرو دارای یک سامانه اگزوز اسپرت کرومی ساخت شرکت است. همه این قطعات اضافه شده قیمت بسته مذکور را به 22484 دلار می رساند. البته بسته فوق هیچ تغییر مکانیکی را در خودرو ایجاد نمی کند و این محصول همچنان دارای یک موتور 5.2 لیتری V10 به توان 601 اسب بخار با 449 کیلو وات خواهد بود.

البته در صورت نیاز مشتری بسته های دیگری نیز برای هوراکان LP610 – 4 در نظر گرفته شده است که بیشتر آن را دستخوش تغییراتی می کند. خودروی فوق که به روز رسانی شده و گفته می شود که حدود هزار مایل هم کار کرده 299888 دلار قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.