بهپاد نیسان با شتاب صفر تا صد فقط 1.3 ثانیه!!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر:ضبط ویدئوی مسابقات اتومبیل‌رانی سخت‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. زمانی که اتومبیل‌ها با سرعتی بیش از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کنند و همه جا درهم برهم است، پیدا کردن زاویه مناسب واقعاً دشوار است. به همین دلیل بسیاری از فیلم‌برداران از درون استفاده می‌کنند؛ زیرا آزادی حرکت درون‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد تصاویری زیبا و بدون مانع ثبت کنند که با روش‌های دیگر امکان‌پذیر نیست. مشکل اینجاست که بسیاری از درون‌ها سرعت زیادی ندارند و نمی‌توانند با سرعت اتومبیل‌ها هماهنگ شوند.

میانگین حداکثر سرعت یک کوآدکوپتر پیشرفته حدود ۶۴ الی ۸۰ کیلومتر در ساعت است. در نتیجه شرکت نیسان برای ثبت ویدئو توسط درون‌ها با سرعت بالا از متخصصین کمک خواست. این شرکت با همکاری قهرمانان مسابقات جهانی درون پریکس، تورنیدو ایکس‌بلیدز ریسنگ، یک درون جی‌تی-آر ساخت. این درون یکی از سریع‌ترین دستگاه‌هایی است که زاویه دید شخص اول دارد.
این درون که برای هماهنگی با اتومبیل جی‌تی-آر در پیست مسابقه ساخته شده، از یک باتری پلیمری لیتیوم ۱۴۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد که قدرت ۴ موتور ایکس‌نوا ۲۰۰۰ کیلوولتی را تأمین می‌کند. این درون می‌تواند قبل از رسیدن به سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت، در عرض تنها ۱.۳ ثانیه از سرعت ۰ به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
اخیراً شرکت نیسان این درون را به همراه مدل ۲۰۱۷ جی‌تی-آر در پیست اتومبیل سیلوراستون در نورث‌همپتون‌شر بریتانیا تست کرده است. نتیجه این تست را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده نمایید.
در مورد اتومبیل باید بگوییم، نسخه ۲۰۱۷ جی‌تی-آر روان‌ترین و اصلاح‌شده‌ترین نسخه این اتومبیل محسوب می‌شود. این اتومبیل با توانی معادل ۵۶۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۴۶۷ پوند بر فوت از دیفرانسیل چهارچرخ بهره می‌برد. جعبه دنده این مدل نسبت به مدل سال قبل تا میزان زیادی بهبود یافته است.
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.