فراری برای گرامیداشت 70 سالگی خود برنامه ویژه دارد!

در سال گذشته میلادی بود که خودروساز ایتالیایی فراری اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2019 فروش خود را تا 30 درصد افزایش دهد.

در ادامه فراری به صورت رسمی اعلام کرده است که قصد دارد به عنوان بخشی از جشن 70 سالگی خود 350 خودرو منحصر به فرد در یک مراسم مخصوص برای کلکسیونرهای فراری و خریداران این شرکت رونمایی کند.

انریکو گالیاری مدیر بازاریابی فراری در این مورد می گوید:” در طول تاریخ 70 ساله این شرکت خودروهای نمادین بسیاری در حال رفت و امد بودند و ما قصد داریم تا خاص ترین خودروهای تاریخ 70 ساله را دوباره در پیش روی هواداران خود قرار دهیم”.

به نظر می رسد که مدل های ویژه به صورت سراسری در تاریخ 70 ساله این شرکت پخش هستند که احتمالا به دین معنی خواهد بود که شاهد خودروهایی همچون California T convertible، 488GTB، 488 Spider، F12berlinetta و GTC4Lusso نیز خواهیم بود.

مدیر بازاریابی و تجارت فراری، آقای Enrico Galliera در این رابطه گفته است که این  کمپانی، به عنوان نماد الهام بخش ساخت خودروی‌های خاص، در جشن 70 سالگی خود با تغییراتی که در چهره بیرونی و داخلی خودروهایش ایجاد کرده؛ حدود 350 خودروی منحصر به فرد را معرفی می‌کند. مدل‌هایی مانند؛  California T،  488GTB،  488 Spider، F12berlinetta  و GTC4Lusso شامل این تغییرات هستند.

انتظار داریم که خودروساز ایتالیایی از این خودروها در ماه اکتبر در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی کند.

به گفته Galliera؛ 350 اتومبیل سفارشی فراری؛ بهترین طراحی و بالاترین تکنولوژی موجود را دارا خواهد بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.