دنا محبوب ترین خودرو نمایشگاه بصره

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: حمیدرضا مختص آبادی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره گفت: در حال حاضر خودروهای بسیاری به استان بصره صادر می شود ولی مردم بصره تمایل به خرید محصولات ایران خودرو دارند.

وی ادامه داد: استان بصره یکی از مهمترین استان های عراق از لحاظ اقتصادی محسوب می شود زیرا 70 درصد دخایر انرژی عراق در این استان است·

مختص آبادی با تاکید بر اینکه استان بصره تنها استانی است که مرز آبی با دیگر کشورها دارد تصریح کرد: در حال حاضر مناسبات جمهوری اسلامی ایران با استان بصره بسیار خوب بوده و از افزایش صادرات محصولات ایران خودرو به این استان مهم استقبال می شود.

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه اغلب مردم در این استان شیعه هستند و پیوند ها و اشتراکات فرهنگی زیادی با ما دارند لذا تمایل به استفاده از محصولات ایرانی دارند·

وی ضمن تشکر از حضور پرقدرت ایران خودرو در نمایشگاه اختصاصی توانمندی های جمهوری اسلامی ایران ادامه داد:  امیدواریم  گروه صنعتی ایران خودرو در آینده نزدیک بتواند بخش عمده ای از بازار خودرو عراق را در دست بگیرد·

وی در پایان یاد آور شد: سایر شرکت های صنعتی و اقتصادی نیز  می تواننذ برای حضور در بازار استان بصره برنامه ریزی کنند.

همچنین در یک نظر سنجی انجام شده، محورهایی مانند قیمت،کیفیت، زیبایی،رقابت پذیری و تجهیزات جانبی خودروها مورد ارزیابی قرار گرفت وخودرو دنا بیشترین امتیاز را کسب کرد.

همچنین خودروهای پژو پارس، رانا، سمند، وانت آریسان و پژو 405 نیز در رده های بعدی قرار گرفتند.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه وانت آریسان را به عنوان خودرو کار پسندیدند و خواستار افزایش صادرات این محصول به بصره شدند.

یادآور می شود: این نمایشگاه از 29  اردیبهشت تا اول خرداد از ساعت 14 الی 20 میزبان بازدیدکنندگان از محصولات جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.