فولکس واگن آلمانی در کشور چین سرمایه گذاری گسترده می کند

یوخم هایزم، رئیس فولکس‌واگن در چین اعلام کرد این شرکت خوش‌بین است که روند مثبت فروش که طی دو فصل گذشته در چین دیده شد، ادامه خواهد یافت تا بدین ترتیب  فولکس واگن استارت فروش بیشتر را در کشور میلیاردی بزند.

به گزارش رویترز، هایزمن همچنین گفت فولکس‌واگن قصد دارد در سال جاری به همراه شریک چینی خود مبلغ 4 میلیارد یورو (49/ 4 میلیارد دلار) در چین سرمایه‌گذاری کند و سهم خود را از بازار خودروهای شاسی‌بلند و خودروهای دارای انرژی‌های جدید افزایش دهد.

فولکس‌واگن به‌دلیل مدل‌های اندک خود، از رونق بازار خودروهای شاسی‌بلند در چین عقب مانده است. اما این شرکت قصد دارد با عرضه 10 مدل شاسی‌بلند فولکس‌واگن، آئودی و اشکودا در سال‌های پیش‌رو این عقب‌ماندگی را جبران کند.

فولکس‌واگن برآورد می‌کند تا سال 2020، 2 میلیون خودروی دارای انرژی جدید در کل بازار چین فروخته خواهد شد که مطابق با هدف دولت این کشور است و از این تعداد فولکس‌واگن چند صد هزار دستگاه به‌فروش خواهد رساند.

هایزمن همچنین گفت فولکس‌ واگن قصد دارد در سال جاری به همراه شریک چینی خود مبلغ ۴ میلیارد یورو (۴۹/ ۴ میلیارد دلار) در چین سرمایه‌گذاری کند و سهم خود را از بازار خودروهای شاسی‌بلند و خودروهای دارای انرژی‌های جدید افزایش دهد. فولکس‌ واگن به‌دلیل مدل‌های اندک خود، از رونق بازار خودروهای شاسی‌بلند در چین عقب مانده است. اما این شرکت قصد دارد با عرضه ۱۰ مدل شاسی‌بلند فولکس‌ واگن، آئودی و اشکودا در سال‌های پیش‌رو این عقب‌ماندگی را جبران کند. فولکس‌ واگن برآورد می‌کند تا سال ۲۰۲۰، ۲ میلیون خودروی دارای انرژی جدید در کل بازار چین فروخته خواهد شد که مطابق با هدف دولت این کشور است و از این تعداد فولکس‌واگن چند صد هزار دستگاه به‌فروش خواهد رساند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.