سبک ترین خودرو اسپرت جهان تابستان روانه بازار می شود!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: خودروساز آمریکایی Rezvani Beast تیزر جدیدترین محصول خود با نام Beast را در تنها یک عکس منتشر کرده است که طبق ادعای این شرکت” سبک ترین خودرو اسپرت در جهان” است.

فروش این خودرو از تابستان امسال آغاز خواهد شد و شما قادر خواهید بود تا با تنها 1000 دلار قابل استرداد این خودرو را رزرو کنید.

هر چند اطلاعات کافی در مورد این خودرو جدید وجود ندارد ولی انتظار می رود که به صورت استاندارد شرکت Rezvani Beast از یک موتور سوپرشارژ 2.4 لیتری Rotrex هوندا با قدرت پیشرانه 500 اسب بخاری و 427 پوند بر فوت نیروی گشتاور در زیر هود Targa  بهره ببرد.

در نسخه سقف تاشو این خودرو دارای شتاب صفر تا صد در 2.7 ثانیه بوده و به صورت استاندارد با جعبه دنده دستی 6 سرعته عرضه می شود که البته گزینه اختیاری جعبه دنده استاندارد نیز در پیش روی خریداران قرار خواهد گرفت.

این خودرو بر روی شاسی های فیبر کربنی همانند Ariel Atom 3 بنا شده است که کمک می کند وزن این خودرو در زیر 1650 پوند ثابت بماند.

البته این خودروساز آمریکایی در تدارک ارائه مدل  Beast X است که بر روی همان پلتفرم بنا شده است ولی دارای یک موتور توربو دوگانه 2.4 لیتری هوندا با قدرت پیشرانه بالای 700 اسب بخار است که بدین ترتیب دارای شتاب صفر تا صد در 2.5 ثانیه با وزن 1850 پوندی خواهد بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.