خودروهای برتری که بی صبرانه منتظر ورودشان هستیم (تصاویر)

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر:  شرکت‌های بزرگ خودروسازی به‌طور مداوم در حال تولید محصولاتی هستند که می‌توانند راحتی بیشتری را برای سرنشینان خود به همراه داشته باشند. بر این اساس بسیاری از این شرکت‌ها قبل از پایان سال جدیدترین مدل‌های خود را معرفی می‌کنند تا توجه علاقه‌مندان را به این محصولات جذب کنند. به گزارش گسترش صنعت تا امروز خودروهای زیادی توسط شرکت‌های خودروسازی در رویدادهای مختلف معرفی‌شده‌اند؛ اما تعداد محدودی از آن‌ها نگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده‌اند و علاقه‌مندان این محصولات بی‌صبرانه منتظر ورود آن‌ها به بازار خودروی جهان هستند. خودروهای انتخاب‌شده در این فهرست همگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و هنگام عرضه به بازار تغییرات زیادی در کلاس خود ایجاد خواهند کرد.

Ford-GT

Ford GT

شرکت فورد با معرفی مدل جدید جی‌تی، در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۵ همگان را شگفت‌زده کرد. این مدل جدید به‌طور فوق‌العاده‌ای جذاب و مدرن است و همزمان به‌راحتی می‌توان روح نیاکانش را در آن دید. فورد جی‌تی از دیرباز یکی از پرافتخارترین اتومبیل‌های مسابقه‌ای بوده و امیدواریم این مدل بازنده نگه‌داشتن نام بزرگ جی‌تی بتواند به افتخارات فورد نیز اضافه کند.


Aston-Martin-DB11

Aston Martin DB11

به گزارش بازار خودرو، بعد چند سال که فروش مدل ۹ DB رو به افول گذاشت و انتظارات کارخانه را در برآورده کردن سود به‌جا نیاورد، استون مارتین سرانجام جانشین آن را با کد ۱۱ DB معرفی کرد. نخستین پرسشی که برای دنبال کنندگان استون مارتین پیش می‌آید این است که چه اتفاقی برای۱۰ DB افتاده؟ خب، جواب این پرسش را باید از سازمان ۶ MI پرسید چون آن‌ها برای جیمز باند در آخرین فیلم سری ۰۰۷ جدید سفارش ۱۰ DBرا داده بودند! در مدل ۱۱ DB پیشرانه ۱۲سیلندر قدیمی جای خود را به پیشرانه ۱۲ سیلندر جدیدتر داده که با کمک ۲ توربوشارژر، ۶۰۰ اسب بخار تولید می‌کنند.


 

Fiat-124-Spider

Fiat 124 Spider

مزدا میاتای جدید خودرویی فوق‌العاده است؛ اما ایتالیایی‌ها بیکار ننشسته‌اند و با طراحی و ساخت فیات۱۲۴ اسپایدر Abarth به هیجان این رقابت افزوده‌اند. این اتومبیل مانند میاتا است اما با ظاهر، پیشرانه و البته صدایی ایتالیایی!


 

Koenigsegg-Regera

Koenigsegg Regera

همه‌چیز جدیدترین ساخته کوینیگزگ روی کاغذ، دیوانه کننده است. ۱۵۰۰ اسب بخار قدرت از یک پیشرانه V۸ توربوشارژر که با کمک ۲ موتوربرقی و نداشتن جعبه‌دنده! از رگرا به‌راستی هیولایی ساخته که شبیه هیچ‌چیز دیگری نیست.


 

Alfa-Romeo-gulia

Alfa Romeo gulia

آلفا رومئو یکی از اصیل‌ترین نشان های صنعت خودروسازی جهان است اما با توجه به تاریخچه پرفرازونشیب این شرکت در سال‌های اخیر، نمی‌توان خیلی روی آن حساب باز کرد. بااین‌حال خودروی جدید جولیا توانایی بازگرداندن افتخارات این نشان(برند) را دارد؛ پس این بار سعی می‌کنیم خوش‌بین‌تر از گذشته چشم‌به‌راه این زیباروی ایتالیایی باشیم.


Lexus-Lc-500

Lexus Lc 500

سرانجام لکسوس در مورد LC۵۰۰ تصمیم خود را گرفت و اعلام کرد که به‌زودی تولید خود را آغاز خواهد کرد. این مدل جوابی محکم به کسانی است که لکسوس را متهم به طراحی‌های محافظه‌کارانه و کسل‌کننده می‌کنند. لکسوس با این مدل نشان داد که هنوز می‌داند چگونه اتومبیلی جذاب و چشمگیر طراحی کند.


Morgan-EV-3

Morgan EV 3

سه‌چرخه الکتریکی مورگان برای بسیاری از افراد فوق‌العاده جذاب است (و برای خیلی‌ها هم برعکس! ) این مدل موفق شده روح و اصالت سه‌چرخه مورگان را با پکیج آینده‌نگرانه پشتیبان محیط‌ زیست یکجا جمع‌آوری کند.


Jeep-Wrangler-PickUp

Jeep Wrangler PickUp

برای آن دسته از افرادی که سال‌ها منتظر پیک‌آپ جیپ بودند، هیچ خبری خوشحال‌کننده‌تر از این نیست که درنهایت جیپ تصمیم به ساخت آن گرفته و سال پیش خبرش را به‌طور رسمی در تیزری کوتاه همراه با معرفی کانسپتی از آن مایید کرد.


Porsche-Mission-E-Electric-car_11

Porsche Mission E

زمانی که خودروسازی پرافتخار مسیر خود را به سمت فناوری بسیار جدیدی تغییر می‌دهد، همیشه دلیلی برای نگرانی وجود دارد اما زمانی که از اشتوتگارت خودروی بسیار زیبای Mission E با دست‌پخت پورشه در نمایشگاه فرانکفورت سال ۲۰۱۵م رونمایی شد همه منتظر ساخت آن هستند و آینده‌ای بسیار روشن برای پورشه متصور می‌شوند.


Honda-Civic-Type-R

Honda Civic Type R

هوندا در چند سال اخیر مسیر خود را گم‌کرده اما با معرفی نسل جدید خودرویی که قابلیت‌های کاربردی بالایی دارد و عموم علاقه‌مندان به خودروی هوندا را به خاطر ساخت این مدل می‌شناسند، رقابتی جدید بین این مدل و هاچ‌بک‌های پرقدرت بازار آغازشده است. این مدل به‌طور مستقیم با گلف آر۳۲، فورد فوکوس آراس و سیتروئن دی‌ای۳ روبه‌رو خواهد شد.


TESLA-MODEL-3

Tesla Model 3

آیا تسلا به واسطه مدل ۳ پای خودروهای الکتریکی را به‌صورت انبوه به خیابان‌ها باز می‌کند؟ فراموش نکنید که این مدل از یک ب‌ام‌و سری ۳ ارزان‌تر است و در صورت تولید نسخه قویی‌ترش می‌تواند کابوسی برای اتومبیل‌های عادی باشد. این خودروی تسلا از اواخر ۲۰۱۶م تولید خواهد شد.


Bugatti-Chiron

Bugatti Chiron

بوگاتی کار بسیار مشکلی در توانمندتر کردن جانشین هیولایی به اسم ویرون داشت اما به نظر می‌رسد آن‌ها این کار را به‌خوبی انجام داده‌اند. درست است که حداکثر سرعت محصول جدید بوگاتی به ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت محدودشده، اما مهندسان فولکس‌واگن قول داده‌اند که شیرون برای رانندگی بسیار لذت‌بخش‌تر از نسل قبلی خود باشد.


Camaro-ZL1

Camaro ZL1

کاماروی نسل قبل دارای پیشرانه فوق‌العاده بود که البته در بعضی از شرایط رانندگی در تعامل و تناسب کاملی با شاسی خود نبود. کامارو زدال ۱ جدید، پیشرانه کادیلاک CTS-V را به عاریت گرفته و از پلتفرم جدید آلفای جنرال‌موتورز بهره می‌برد که پیش از این در کامارو اس‌اس شاهدش بودیم و از عملکرد بسیار خوب آن شگفت‌زده شدیم. حال زدال۱ با پیشرانه قوی‌تر و شاسی تقویت شده نوید بهترین کامارویی که تابه‌حال تولیدشده است را می‌دهد.


Mercedes-AMG-GT-R

Mercedes AMG GT R

مرسدس بنز AMG GT نخستین خودروی اسپرت (نه جی‌تی) این کارخانه بعد از یک دهه است. در مدل GT S شما قدرت و سرعت بیشتری خواهید داشت اما مدل جی‌تی. آر خودرویی است که تنها به دنبال شکست پورشه ۹۱۱ جی‌تی۳ است.


Renault-Alpine

Renault Alpine

رنو بار دیگر در میان خودروهای اسپرت خویش، نام آلپاین را زنده کرده، درست است که در حال حاضر این مدل به‌صورت کانسپت ارائه‌شده؛ اما بیش از هر خودروی مفهومی دیگری به تولید و عرضه نزدیک است. آلپاین یک ماشین سبک، موتور وسط و دوسرنشینه است که تمام معیارهای یک خودروی اسپرت کلاسیک را به همراه دارد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.