بنتلی هم صحبت هولوگرافیک رونمایی کرد!!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: در خودروهای مدنظر بنتلی، حتی یک فضا برای راننده نیز وجود ندارد و در عوض فضای داخلی ماشین به دو مبل راحتی و یک میز در مرکز بدین معنی که خودرو هیچ چرخ فرمانی ندارد و بدون پدال شما حتی نیاز به بستن کمربند ایمنی ندارید و بدین ترتیب بنتلی تصور می کند که طراحی خودرو به سمت و سویی حرکت خواهد کرد که یک ماشین به صورت خودکار و بدون حادثه به فعالیت بپردازد.

مدیر ارشد طراحی بنتلی استفان سیلف در این مورد می گوید:” دور از ذهن نیست که اگر شما صاحب یک بنتلی باشید باید بتوانید از این امکانات فوق لوکس نیز بهره ببرید و این طرز تلقی ما از خودروهای خودمختار و خودکار است”.

در ضمن در این پیش نمایش، یک دستیار و یا همکار هم صحبت هولوگرافیکی نیز تدارک دیده شده است که از طریق یک صفحه نمایش شفاف با ضخامت 0.5 میلی متری قادر به پخش ویدیوهایی با وضوح بالا است.

این دستیار در مواقعی که حوصله شما سررفته و یا هم صحبتی ندارید با ارتباط برقرارکردن با شما اوقات بهتری را در داخل خودرو برای شما رقم بزند.

به هر حال تمامی این موارد جزئی از تصورات بنتلی است و به واقعیت پیوستن آن به طور یقین مستلزم فراگیر شدن خودروهای خودکار با کارکرد مورد نظر بنتلی است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.