رونمایی ماززانتی از سوپرخودرو EV-R

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: خودروساز ایتالیایی Mazzanti از جددیترین مدل اسپرت خود با نام EV-R رونمایی کرد که طبق ادعای این شرکت منحصر به فردترین خودرو خیابانی عرضه شده در ایتالیا است.

بنیان گذار این شرکت Luca Mazzanti اعلام کرد که مراحل توسعه این خودرو در مراحل پایانی بوده و به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو تورین در 8 ماه ژوئن رونمایی خواهد شد.

ماززانتی اعلام کرده است که این خودرو حتی از محصول فراری یعنی LaFerrari با قدرت پیشرانه 950 اسب بخاری قدرتمندتر بوده و انرا به مکان دوم خواهد فرستاد.

هرچند جزئیات رسمی در مورد این مدل به صورت رسمی اعلام نشده است ولی مدل  Evantra دارای یک موتور 7.0 لیتری V8 با قدرت پیشرانه 751 اسب بخاری و گشتاور 634 پوند بر فوت است که حداکثر سرعت آن نیز بالای 360 کیلومتر در ساعت بود.

ترمزهای برمبو به صورت استاندارد برای این خودرو عرضه شده است که به صورت اختیاری گزینه هایی همچون کربن سرامیکی نیز در دسترس می باشد و در ضمن نمای خارجی خودرو با روکش آلومینیومی به کاهش وزن 1300 کیلوگرمی آن کمک فراوانی کرده است.

در حالی که هنوز هیچ گونه قیمت گذاری برای  EV-R تایید نشده است انتظار می رود دارای قیمت بیش از 665 هزار پوندی Evantra بوده که فقط 5 عدد از آن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.