رونمایی اسپایکر از جنگنده آلمانی!!

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروسازی: C8 Preliator نخستین محصول این شرکت پس از نخستین علائم ورشکستگی در این شرکت است و البته ترجمه انگلیسی نام آن نیز به معنای جنگنده است که نشان‌دهنده عزم این برند برای مبارزه و جلوگیری از ورشکستگی و سختی‌های مالی است.

spyker-c8-preliator-01

این برچسب قیمت این خودرو را در کنار محصولاتی همچون Ferrari F12 Berlinetta و لامبورگینی اونتادور قرار می‌دهد که البته ازلحاظ امکانات لوکس در کنار محصولاتی همچون Aston Martin Vanquish و Rolls-Royce Wraith قرار می‌گیرد درحالی‌که گران‌تر از هر دو خودرو Vanquish و Wraith است که البته C8 Preliator بسیار منحصربه‌فرد بوده و تنها 50 نمونه از آن ساخته خواهد شد.

سوپر خودرو C8 Preliator با یک موتور میانی سوپر شارژ 4.2 لیتری V8  محصول دست مهندسین آئودی باقدرت پیشرانه 518 اسب بخار و گشتاور 442 پوند بر فوت است که به یک سیستم انتقال قدرت 6 سرعت دستی و یا هشت سرعت خودکار متصل شده است که به‌اندازه کافی خوب است تا شتاب صفرتا صد در 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت‌بالای 320 کیلومتر در ساعت داشته باشد.

با توجه به اظهارات اسپایکر، شاسی‌های مدل جدید سبک‌تر بوده و 10 درصد محکم‌تر از مدل‌های قبلی است و سیستم تعلیق آن نیز ساخته دست لوتوس است و در ضمن ترمزهای سرامیک کربنی نیز به‌صورت یک گزینه اختیاری در پیش روی مشتریان خواهد بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.